Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skal jeg fortælle hende om min manglende størrelse

Redigeret 21 april, 2012, 06:18 i Åben debat om sex
Jeg har mødt den her pige for et stykke tid siden og det hele er så fantastisk, man kan vist rolig sige vi er meget forelsket i hinanden. Det er ikke noget vi har snakket om men jeg fornemmer at hun snart har lyst til at gå i seng med mig, og det har jeg også. Men jeg er bange for at skuffe hende pga. min manglende størrelse af penis.
Bør jeg fortælle hende om mit problem inden, eller synes i det vil være bedst bare at prøve sig ad?

Vi er begge 20 år

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej jeg tænker du når længst med at være ærlig i alle ting i er sammen om. hvis hun er forbereds bliver situationen ikke så pineligt. for jer begge. det er dejligt i er meget forelskede. i hinanden , jeg synes i må forsøge at tage det så roligt som muligt, og giv det god tid inden i bare skal i seng sammen, du skal ikke føle dig presset til at have sex, men det skal komme langsom og i kærlighed og forelskelse , når i begge er parat. men lær hinanden at kende og berør hinanden med tøj på og se hvordan og hvornår i begge er klar til at tage nye skridt. hvis hun fravælger dig , af den grund , var det ikke hende du skulle bruge livet med, jeg tænker hun er fornuftig, og vil have dig helt når hun er så dybt forelsket. så nævn det og se hvordan hun reagere på ordet. Er du selv utilfreds med længden . hvis du har det ok med din normale størrelse. og du er afklaret med det. vil hun også blive afklaret med situationen. jeg tænker det kan være du bliver bange, i sexsituationer, så der i må gå langsom frem og være trygge sammen for det ikke påvirker dig . jer. det kan tit komme til at gå for hurtigt i sengen. og det kan fortrydes. men livet er ikke i sengen. men til hverdag om det lykkedes at kunne komunikation er mere vigtigt end sex , håber i finder en rigtig god løsning, når du er parat til at gøre tingene hej
  • Indstillinger
    Forskellige mennesker, forskellige meninger.
    Hun mener måske noget helt andet end du, så hvorfor skulle du nævne det.
    Vent og se, hvordan det går. Måske bliver det perfekt, måske ikke. Det behøver alligevel ikke at have noget med "størrelsen" at gøre. Der er så mange andre ting, der også har noget at sige.
  • Indstillinger
    Tak for svar og råd.

    Er stadig i tvivl. Jeg føler nok mest for at fortælle hende det. Men alligevel tænker jeg at hvis jeg fortæller at jeg er bange for hun bliver skuffet, at hun så måske vil blive det fordi jeg selv regner med at hun bliver det, og som om der er en grund til det, hvis i forstår. Kan slet ikke forstille mig hvor knust jeg bliver hvis hun mister interessen pga. den :( Hun er er helt vild fantastisk, og hun fortæller mig om hvor forelsket hun er og hun håber vi bliver kærester.
  • Indstillinger
    I er forelskede, så med mindre du vælger at gøre det forbi, inden I overhovedet er kommet i gang med at være kærester, så vil hun jo finde ud af det.

    Nu har du slet ikke nævnt, hvor lille den er - så det kan jo være, det er dig selv, der tror, at du er usædvanligt dårligt udstyret, for det ER altså rigtigt, den størrelse ER ikke det vigtigste.

    Jeg er en moden kvinde, og har har haft flere elskere, og min erfaring har faktisk været, at ham med det store og flotte udstyr generelt også har været ham, der har skuffet mest, mens ham, der ikke kunne prale af samme udrustning har givet mig de største glæder, netop fordi ham med den store, har ment, at det i sig selv var nok, mens ham med den lille, godt vidste at han også skulle bruge sine andre sanser, og så har det været pragtfuldt og nærværende.

    Det handler om dig, og hvem du er. Det er ikke "frem og tilbage" der giver den største nydelse - i hvert fald ikke for de fleste. Det er din nærhed, din kærlighed, din måde at kærtegne, kæle, nusse, kysse osv. der tæller.

    Jeg tror desværre, du netop p.gr. af denne størrelse også har nogle problemer med din selvtillid, og det er den, du skal arbejde med - det meste sex foregår faktisk mellem øjnene. Jeg tror, det er dig selv, der blokerer for - ja, dig selv. Kast dig dog ud i det med troen på, at SELVFØLGELIG kan du tilfredsstille hende. I øvrigt, hvis ikke hun vil dig p.gr. af din størrelse, så vil det alligevel ikke holde mellem jer, for så er der også andre årsager.

    Jeg synes da helt klart, du skal fortælle hende, at du altså ikke er udstyret med verdens største tissemand, men til gengæld glæder du dig til at øve dig i at gøre hende til den lykkeligste kvinde i hele universet. Du har vel stadig to hænder, ti fingre og en mund - og hele din øvrige krop, så der er masser at tage af.

    Selvfølgelig skal I ikke starte med det, men med tiden kan I måske tale om, at få indført lidt legesager i jeres sexliv, så hvis hun måske viser sig, at hun er typen, der har det bedst med at blive "blokket helt ud", hvad de færreste i øvrigt bryder sig om, så vær dog åben for at det også kan lade sig gøre.
Log in eller Registrér for at kommentere.