Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Onani

Redigeret 18 april, 2012, 11:03 i Kvindelige sexproblemer
Jeg er begyndt at onanere og har efterhånden gjort det i et halvt års tid. Jeg har bare det problem, at jeg ikke rigtig bliver våd. Jeg er nødt til at bruge godt med glidecreme, når jeg onanerer.

Når jeg er sammen med en fyr, skal han bare køre hænderne op og ned af min krop eller kysse mig eller kigge på mig, så bliver jeg våd. Men når jeg selv ligger og er i gang, sker der ikke noget fugtighedsmæssigt. Jeg bliver ophidset og har den gode følelse i kroppen, ligesom når jeg er sammen med en fyr - men jeg bliver ikke våd??

Jeg får heller ikke en orgasme, når jeg onanerer - glidecreme eller ej. Jeg er ophidset, gisper og sitrer lidt, og nogle gange tæt på at komme og så går det i sig selv, selvom jeg enten fortsætter i samme tempo, ændrer tempo eller bevægelser.

Har I nogle gode råd eller tips til, hvad jeg kan gøre anderledes??

Mange hilsner,
AM

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej jeg tænker du har brug for duft , af manden du tænder på for at du får hel orgasme . en dedorant , eller anden duft du forbinder med en dejligt orgasme og en dejlig fyr du tænder på, prøv en hoved pude med hans duft, som du plejer at tænde ved. det kan være med til at give en bedre føelse af naturlighed, og du må tænde på dufterne inden du påstarter ornani ellers det bare bliver en sur forpligtelse. og tør orgasme, det kan lyde som du bruger din onani i stedet for at få opfyldt et tomrum i dit liv. men gør det kun af lyst. hver gang, din krop sitre. kan skylles en stor præstation for kroppen, og derfor blodtrykket kan stige ved en orgasme , og du kan få det dårligt. kort efter . Du skal lytte til din krop , hvad din krop fortæller dig. med symtomer. ellers prøv at spørge sexrådgivningen om hvad de kan hjælpe dig med . hilsen
  • Indstillinger
    Tak for dit svar og gode råd.

    Jeg får det ikke dårligt, når jeg onanerer og onanerer kun, når lysten er til det. Men jeg bliver ikke råd - der skal glidecreme til hele vejen igennem og alligevel kommer det ikke til en orgasme...

    Jeg vil så gerne kunne tilfredsstille mig selv - jeg har også den gode fornemmelse i kroppe og sitren, ligesom når jeg er sammen med en fyr. Men jeg bliver ikke våd og orgasmen vil ikke komme, når jeg onanerer...

    Det er frustrerende, for jeg har prøvet flere forskellige måder, tempoer, steder osv.
Log in eller Registrér for at kommentere.