Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Savner bare en skøn kærlighed

Redigeret 16 april, 2012, 13:43 i Ægteskabsproblemer
Jeg er 24 årige dreng, da jeg har et kæmpe problem med at finde en kæreste. Min første kæreste gik fra mig 2001. Og siden den årstal har jeg desværre ikke kunne finde nogle. Plus jeg er afvist tit, nogle der kan hjælpe mig med dette problem?.. Og samtalen går stå nogle det kan give mig nogle tips.
Jeg ved seriøst ikke hvad jeg gør forkert, hverken tale måde udseende tøj stilen. Men det går virkelig dårlig her for tiden..

Tak på forhånd

Mvh. Denuheldige24
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du har haft en kæreste,da du var 12-13 år - og nu er du 24, dvs. du egentlig kun har prøvet lidt skolesværmeri.

    Det at få en kæreste har intet at gøre med tøjstil eller hvilken talemåde, du har.

    Det er din personlighed der tæller, og jeg gætter, at du har nogle problemer med dit selvværd, så jeg vil faktisk foreslå dig at få et par sessioner hos en psykolog, der kan hjælpe dig lidt på vej med at få opbygget noget selvværd og noget selvtillid.

    Nu skriver du intet om, hvad du foretager dig i dagligdagen - er du i gang med uddannelse, eller har du arbejde? Og hvad er så det? Er du aktiv inden for nogle interesser, hvor du kan møde andre, der har samme interesse som dig?

    F.eks. noget sport eller noget kreativt? Hvis du ellers synes om tanken, kan jeg f.eks. foreslå, at du melder dig ind i en amatørteaterforening - der kommer mange forskellige typer, og man behøver ikke absolut at skulle stå på scenen; der er også brug for folk til scenebygning, lys og lyd f.eks. - og det er ofte et meget sjovt og levende miljø, hvor man har det meget sjovt, og hvor man i den grad også kan få opbygget selvtillid, samtidig med at man møder mange mennesker - både unge og ældre og det er set mere end en gang, at sød musik er opstået og man har fundet sin kærlighed et sådant sted, men hvis du udelukkende møder op sådan et sted for at finde en kæreste, så vil det ikke lykkes for dig - du skal ville det miljø.

    Men - der findes i Danmark et hav af foreninger, så det er bare om at finde noget, der har din interesse, og møde op.

    Det er fint, du har styr på dit tøj, men er du ellers god ved dig selv? Spiser du ordentligt og dyrker du noget motion? Og ja - det betyder faktisk en hel del, både mht. selvværd men også mht at møde en pige.

    Du kan da også prøve at lægge en profil ind på en af alle de mange netdatingsider og der prøve at finde en, der står for nogenlunde det samme som dig. Men - der skal du også være "kræsen" og ikke bare tage den første, der viser interesse. Det er meget vigtigt, at man føler, at man "svinger" - ellers får man bare nederlag der også.
  • Indstillinger
    Hej Lotte.(=
    Jeg har lige tilmeldt mig herinde og har læst mange af dine debatter indefor hva som helst.

    Jeg Tyrker 24 år.
    Til dagligt dyrker jeg fitness, da jeg har en skulderskade, Genoptræne.

    Udover det går os til thaiboksning :). For at holde kroppen oppe:).
    Er glad for du besvaret denne besked.
    Og jeg takker dig virkelig meget for det:).
    At du tager imod de her ting og hjælper os andre :)..
    Kan slf kun ønske dig det bedste :).

    jeg har prøvet det amateur teater men syns ikke rigtig jeg kunne finde ud af det:).
    Men jeg er ikke udelukkede person:).
    Jeg smillende imødkommende venlig høflig på det rene spor.
    Jah mit kærlighed var den alder du skrev,
    Men det varede selvfølgelig også godt 3 år.
    Så det lidt svært at finde noget nyt med det samme.
    Da jeg stadig prøver cahncen af. Jeg har en profil på Hot.dk dating sidde.

    Nej selvfølgelig skal man ikke bare tage det første at en pige viser interesse. Man skal tænke sig om og ikke vær for sukker sød..
    Ved ikke om det rigtigt. Men nogen folk mener dette. Kærlighedens kommer mens man ikke venter på det. Og andre burde Selv forske for kærligheden.

    Det med psykolog ville jeg gerne lige få tjekket.
    Da jeg syns det rimelig god anbefaling.
    Og kan selvfølgelig os være problem med mit selvværd.
    Og tror gerne det ville hjælpe, for har læst mange ting om det psykolog også videre.
  • Indstillinger
    Bliver du kun afvist på netdating eller også i virkeligheden? for er det kun på netdating så er det din profil som er noget galt med eller måske måden du skriver til en pige på. Du fokusere meget på at have en kæreste hvad med at starte med venskab og se hvad det fører til. For siger du allerede at du søger en kæreste kan piger afvise dig inden de lærer dig at kende og går glip af din personlighed. Start med venskab, tag det stille og rolig så skal en kæreste nok komme.
  • Indstillinger
    faktisk jeg forkusere slet ikke på at få en kæreste..
    jeg bliver afvist i virkeligheden, derefter vi mødes virkeligheden efter vi har snakket en periode..
    jeg snakker faktisk rigtig godt når det kommer til samtale :)
    kan da få vedkommende til at smile og få hende til føle sig tryg :)
    når hun snakker med mig:)
    hvis det muligt kan jeg kopiere min profil tekst..
    så kan i lige tjekke den hvis det ?
  • Indstillinger
    Information Om Mig
    Mit navn er Özcan
    Jeg er på udkig efter en sød sød kvinde,
    som kan gøre mit liv endnu bedre.
    Jeg søger en kvinde, som jeg kan have det sjovt med og har et hjerte af guld. Hun må meget gerne være storsmilende, som mig selv, positiv af sind og have sans for humor Jeg er selv en mand på 24 år, som sagt, er meget smilende, sjov og åben. Jeg elsker at tilbringe tiden med venner og min familie - generelt bare at tilbringe tid med mennesker,
    som kan gøre mig glad og som jeg kan have det sjovt med det betyder rigtig meget for mig. Derfor søger jeg netop en kvinde som jeg kan klinge med på det personlighedsmæssige plan - hvor humoren bestemt er i højsædet. Derudover er jeg en loyal og respektfuld person af natur - og et resultat af dette, former det den person jeg er idag:
    positiv, oprigtig og en fantastisk ven Men skriv endelig, hvis min person vækker interesse og du opfylder de 'strenge krav' jeg håber at høre fra jer.
    Dog ønsker jeg gerne et billede, så jeg kan se hvem der skriver - det ville jeg sætte pris på! Tak
    Love Özcan

    Information About Me
    I'm a 24-year old man who is searching for a sweet and nice lady around my age!
    I am very loyal and kind - and love to have fun!
    I especially enjoy being with my friends and family!
    If you find me interesting, then don't hestitate to send me a message :) i won't bite..
    I look forward to hear from you!

    Love Me. . No picture No answer ..!
    Requirements: As a 't take the city so often one can be with and spend some time together Someone who smiles and is happy and huge lovely mood:).
    And yet a super personality (: interesserede kan ikke se det da jeg ikke har vip

    Jeg søger:

    Jeg søger umiddelbart en sød kvinde i mit liv - med henblik på noget fremtidsorienteret. Men der er intet fast endnu - jeg er 100% frisk på at man tager det et skridt ad gangen . Derudover skader det heller ikke at få ydereligere en god ven eller veninde, som man kan tilbringe sin tid og liv med SÅ alle sammen - hold jer endelig ikke tilbage! Jeg er en fredelig gut, som blot søger nye bekendtskaber



    Min profil tekst.. :) en lille forklaring:)
  • Indstillinger
    din profil ser fint ud så der er ikke noget galt der. du skriver at du bliver afvist efter i mødes i virkelighed. d.v.s du har ikke billede på din profil. er du en flot fyr? er du typen der går op i dit udseende? f.eks nogle piger går meget op i udseende, om man er veltrænet, ser nogen lunde ok ud, dufter godt, flot frisure o.s.v. Piger på din alder tænker meget på udseende. måske det kan være derfor de afviser dig for du er ellers sød.
  • Indstillinger
    jeg går meget op i mit udseende,
    frisure Der er jeg skallede :D den kan ikke ændres så meget.
    Jeg brun træner til dagligt på fitness, Og prøver gør det så godt som muligt og se godt ud :).
    Og duft er os udemærket tænker jeg på:)
    Tøj stil meget fint:) Hverken pop eller gansgsta stil udemærket tøj stil:)
  • Indstillinger
    lotte123lotte123
    Redigeret 16 april, 2012, 13:44
    Jeg svarer på det, du satte ind kl. 15.48 (dvs. 16.48) - og kommenterer ikke selve profilen, som jeg først så efter jeg havde lavet indlægget, men selve teksten mener jeg stadig, du bør arbejde lidt mere med.
    Ovenstående indsat før jeg så dit sidste indlæg.


    Hej igen, og tak for de pæne ord.

    Nu har jeg kigget lidt på din annonce, og jeg ville faktisk heller ikke falde for den. (Ja, jeg er lykkeligt gift – og mine børn er ældre end dig, så jeg kigger slet ikke på sådanne sider) :-) - Jeg forstår dog godt, at du nok ikke finder kærligheden med den tekst.

    Jeg synes, den er meget ”jeg”-fikseret. Du søger en, der kan gøre DIT liv bedre, Du elsker at tilbringe tid med venner og DIN familie, Hun skal gøre DIG glad. Hvad kan DU byde ind med?

    Og – du nævnter intet om, hvad der interesserer dig. Du er storsmilende, sjov og åben. Fint, men er du også alvorlig og seriøs? Der er intet om, hvem du er og hvad du står for – overhovedet.

    Det er fint, du gerne vil finde en at have det sjovt med – men det er altså ikke helt nok til et kærlighedsforhold. Du vil gerne klinge med på det personlighedsmæssige plan – der er intet om din personlighed, så det kan være vanskeligt – for ikek at sige umuligt at vide, hvordan man kan klinge med her.

    Du skriver dit navn, men ikke at du er tyrkisk, dog er det ikke et dansk navn, så man kan jo sagtens gætte sig til, at du ikke er af dansk afstamning, hvilket vel ikke er et problem, men derfor bør du nok også nævne noget om hvilken kultur, du - og din familie- relaterer jer til. Lever du efter danske eller tyrkiske normer? Det er meget væsentligt at få nævnt.

    Du skriver, at man kan skrive, hvis din person vækker intersse, men der står altså ikke noget som helst om, hvad du er for en person – kan du se det?

    Prøv en gang at læse din annonce igennem igen – men med helt nye øjne – som den, der skal reflektere på den.

    Den engelske version kan jeg slet ikke lide – den er omend endnu mere jeg-fikseret – især ”Love Me. . No picture No answer ..! ” finder jeg noget usympatisk – ikke at du vil have billede, men kravet om at du vil elskes. I et kærlighedsforhold går det begge veje – du skal også både elske og yde.

    Jeg håber, du kan bruge nogle af ovenståenden input's der er skrevet i et håb om, at du kan bruge det konstruktivt.
  • Indstillinger
    kan godt se de her fejl som du skriver. Og burde os lave det om.
    Undskyld vidste ikke du var gift osv Jeg beklager Lotte.
    Men er glad for du gider og hjælpe mig med de her små ting.
    Forstår dig godt at du gift og går ind på sådan nogle sider fuld forståeligt..

    Tænker på hvordan jeg skal skrive f.exp tyrkisk afstamning og og kultur mæssigt. Det er lidt Præventivt og skrive sådan nogle ting, da jeg ikke er så god til at forklare om mig angående kultur mæsigt.
    Men Skal jeg skal skrive født Opvokset i Danmark.
    Mine forældre er Tyrkere.
    Men jeg lever efter det danske afstamning og reglerne ?

    engelsk version har jeg slettet.. Da jeg heller ikke syntes om det da du skrev og oversat det :).
Log in eller Registrér for at kommentere.