HJÆLP! Jeg ved ikke hvad jeg fejler...
For ca. et år siden begyndte jeg at få de her voldsomme mavekramper. Jeg havde diarré hver 15. minut og jeg skreg helt vildt hver gang pga. kramperne i maven. Jeg fik taget blodprøver og der viste sig at være noget infektion i mit blod, men min læge kunne simpelthen ikke finde en forklaring på hvorfor jeg havde det som jeg havde, og hvordan infektionen var opstået.
Det stod på i lidt over en uge, da jeg så fik noget medicin mod mine smerter.
Men efter denne episode har jeg svært ved at spise mad. Der sker rigtig tit når jeg spiser varmt mad at jeg efterfølgende føler mig rigtig oppustet. Mit hjerte begynder at banke rigtig hurtigt, jeg får åndenød, kvalme og mavekramper.
Det står på i et par timer og så kan jeg ikke spise den mad jeg lige har spist de næste 14 dage.
Det er specielt når jeg spiser kød. Jeg kan ikke spise kød mere end én gang i måneden da jeg får det rigtig dårligt af det.
Jeg troede i starten at det så ikke er kød jeg kan tåle, men problemet er at det også er nogle andre madvarer. Kød rammer mig bare hårdest ...
Er der andre der har det sådan, eller nogen der ved hvad det evt kunne være?
Det stod på i lidt over en uge, da jeg så fik noget medicin mod mine smerter.
Men efter denne episode har jeg svært ved at spise mad. Der sker rigtig tit når jeg spiser varmt mad at jeg efterfølgende føler mig rigtig oppustet. Mit hjerte begynder at banke rigtig hurtigt, jeg får åndenød, kvalme og mavekramper.
Det står på i et par timer og så kan jeg ikke spise den mad jeg lige har spist de næste 14 dage.
Det er specielt når jeg spiser kød. Jeg kan ikke spise kød mere end én gang i måneden da jeg får det rigtig dårligt af det.
Jeg troede i starten at det så ikke er kød jeg kan tåle, men problemet er at det også er nogle andre madvarer. Kød rammer mig bare hårdest ...
Er der andre der har det sådan, eller nogen der ved hvad det evt kunne være?
Kommentarer
Jeg får selv hjælp af en i USA, som ved MEGET mere end de danske læger.
http://www.drkalish.com/
Du kan jo se, om det ku være noget for dig..
Held og lykke :-)
Problem med fødevarer: se Immunogastros hjemmeside. Med det du beskriver, ville jeg sige vegetar eller endda raw food. Proteiner kan man godt få alligevel gennem f.eks. æg, bønner og nødder.
Er du blevet undersøgt for tungmetaller eller andre uvelkomne stoffer i blodet? God bedring Helle8