Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min mensruation ændres hele tiden

Redigeret 16 april, 2012, 04:43 i PMS og menstruation
Jeg har de sidste 3 måneder haft problemer med min menstruation. først gik jeg 8 dage over tid. jeg fik aldrig rigtig menstruation, den var mere rød/brun. næste måned gik jeg 4 dage over tid. Og var samme problem med farven. Denne her måned er den helt gal :) jeg har ikke fået min menstruation men har brunt udflåd istedet. jeg havde menstruations smerter for nogle dage siden.. men skete intet. Min læge siger det er normalt at gå sådan over tid. Men har aldrig oplevet den skifter sådan som nu. Nogle som har oplevet det samme.. og har fundet en grund? :)

Skal lige siges at d 3måned tog jeg en gravititetest og den var negativ :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    det kan være mange ting. er der nogle ting du har ændret på? er du på p-piller? er du stresset for tiden? træner du?
  • Indstillinger
    Jeg har intet nyt fortaget mig.. har ikke været på ppiller i flere år nu :) er ikke på nogle måde stresset.. alt er det samme.. :)
  • Indstillinger
    Hvor gammel er du? Hvis det slet ikke overhovedet kan handle om begyndende overgangsalder, så vil jeg da foreslå dig, at du beder din læge om en henvisning til en gynækolog.

    Det er muligt din egen læge har ret, og det ikke betyder noget, men i og med at du er bekymret, så bør du insistere på, at blive ordentligt undersøgt.
Log in eller Registrér for at kommentere.