Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

LANGVARIG forkølelse mm.

Redigeret 10 maj, 2012, 16:13 i Åben debat om forkølelse
Har nu haft forkølelse, lungebetændelse, væske i ørene, voldsomt ondt i halsen, og en ubeskrivelig voldsom hoste med opkastning i 1 1/2 mdr.
Har rendt panden mod en mur ved lægerne gang på gang, har fået 2x Surlid 150mg,Pectyl,Salina, 2 x næsespray, atallige sugetabletter både med og uden recept. Gud bevares, har fået det lidt bedre, men har stadig meget tør hoste, ondt i halsen, slim siddende, og har absolut ingen stemme, stemmen knækker over og er MEGET hæs, og begynder straks at hoste ved tale.
Er der nogen der kan give mig et link til hvad der er galt, for "doktor Hjælpeløs" har jeg ikke meget glæde af?
Jeg lider af Fibromyalgi og har et dårligt immunforsvar, men denne sygeperiode slår alt, og min læge tager mig ikke seriøs.
Da min far levede og var syg med slim,hosten og vægttab, fik han af samme læge antibiotika 3 gange, før et røntgen viste en 9cm stor kræftknude i brystet, så jeg er lidt skeptisk.
Hvad gør man?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis jeg var dig, ville jeg skifte læge i en fart!

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Hvis jeg var langvarig forkølet med meget mere, ville jeg gentage
    min "5-dageskur", som jeg afsluttede i juni 1978, godt nok med nogle opfølgninger, hvor jeg stoppede som 45-årig med at have alle mulige forskellige slags sygdomme, heraf var jeg bl.a. forkølet mange gange
    hvert år.
    Siden har jeg så godt som aldrig været syg.
    Jeg har bl.a. i de sidste år kun været ved min læge, hvert andet år for at få fornyet kørekort, ellers holder jeg mig væk fra læger, medicin osv. for at beholde mit gode helbred intakt.

    Mere info hvis du smsér din @adr. til 21770085
Log in eller Registrér for at kommentere.