Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ømhed ?

Redigeret 13 april, 2012, 03:12 i Kvindelige sexproblemer
Hej ville bare høre om nogle kunne fortælle mig lidt om mit problem. jeg er 18 år og er bange for om jeg har fået en kønssygdom eller hvad det ellers kunne være? Jeg har en fast kæreste som er blod doner så jeg er sikker på han ikke har nogle sygdom. Vi bruger ingen kondom men jeg er på p-piller. Jeg har kun været sammen med en før ham men det var omkring 2 år siden jeg sidst havde sex før jeg fik min nye kæreste. men det skal lige siges at jeg aldrig nød at have sex med min første kæreste der tog min mødom siden han var alt for stor, og jeg var åbenbart for stram.

problemet er først kommet nu, hvor efter sex bliver jeg meget øm og rød og måske lidt hævet på min ene indre skamlæber og klitoris måske kan jeg ha fået en flænge men jeg ved det ikke ? og det vare nogle dage og så bliver det fint igen, men det kommer altid igen efter jeg har haft sex, og det begynder tit mens jeg har det så han bliver nød til at stoppe? det gør ont når jeg rør ved det, på klitoris og lige under hvor hullet sider hvor han kommer ind gør det mest ondt...

nogen der ved hvad det kan være eller hvad jeg skal gøre?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Bed din læge om henvisning til en gynækolog.
    Jeg gik et helt år hos min egen læge uden at få hjælp. Da jeg ikke kunne udholde smerterne mere bad jeg om en henvisning.
    Hun fandt ud af, hvad der var galt og i løbet af en måned var jeg helbredt.
    Der kan findes flere forskellige årsager, så det er bedst at få det undersøgt.

    Jeg undrer mig bare over min daværende læge, som intet gjorde overhovedet.
Log in eller Registrér for at kommentere.