Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Udtrapning/stop med citalopram

Redigeret 28 oktober, 2013, 05:37 i Åben debat om depression
Nu skal det være. Er ved at være så træt af citalopram. Jeg får 30 mg, og har fået det i næsten 3 måneder, og det virker. Er ikke mere ked af det.............. Men nu føler jeg slet INTET mere.
Føler jeg kan vælge imellem pest eller kolera!!!!!

Det er pga stress og depression jeg får det, men føler bare jeg har et nyt problem nu. Savner sådan mit liv med min mand og mine børn, men føler ingen kærlighed og glæde ved dem. Jeg orker dem ikke, og har bare lyst til at sove hele tiden.

Så i aften tager jeg ( uden at have snakket med min læge) kun 20 mg i stedet for 30 mg. Og så må jeg se, hvad der sker.
Vil næsten hellere være ked af det, og kunne føle noget kærlighed for min famile, istedet for bare og gå som en skygge ved siden af mig selv, og slet ikke føle noget...

Er der nogen som forstår mig, eller har prøvet det samme.

Kram.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej jeg læste dit indlæg idag hvordan går det med dig? Jeg kunne virkelig genkende det du skriver har det på samme måde nu derfor kunne godt tænke mig at høre hvordan det er gået med at trappe ud af medicin ?
  • Indstillinger
    Jeg fik 10 mg cipramil og fik nogle underlige bivirkninger, som ikke står beskrevet nogen steder, og det allerede samme dag, som jeg tog den første pille, så er (heldigvis) stoppet igen..

    Og noget af det jeg oplevede, var lige som du, ikke at føle noget, for noget/nogen. Samt at farver forsvandt. Meget skræmmende oplevelse.

    Så jo, forstår godt, at du ikke vil have dem og gerne vil skære ned.

    Jeg får i dag Mirtazpin og der er ikke nogen kedelige bivirkninger.
  • Indstillinger
    ja selvfølgelig forstår jeg dig. Har selv været total bedøvet af "pam" præparat.Husker overhovedet INTET af de år det stod på. Gik glip af nogle meget vigtige år af mine børns liv men
    jeg kan heller ikke holde ud at have det som jeg har det nu. Ryster, dirre, kvalme, kan ikke tænke klart og falder snart for fristelsen til alkohol. Jeg er MEGET uheldig med min kontaktperson, som slet ikke har fod på min medicinering. Jeg er ofte indlagt når det går helt galt men hvorfor skal jeg helt derud.
Log in eller Registrér for at kommentere.