Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerte i testikler før sex

Redigeret 5 august, 2012, 19:28 i Mandlige sexproblemer
Hej Net Doktor og medlemmer her inde.

Jeg har et noget underligt problem.

Hvis jeg kysser med en pige, eller det ligger i luften at vi skal til at have sex, går der 10-15 min og så begynder jeg at få ondt i testiklerne. Dette kan ske selvom der intet er sket fysisk. Vi kan bare sidde og kysse, og så begynder jeg at få ondt. Uden jeg overhovedet har fået rejsning eller sådan.

Det sker aldrig under onani og når jeg har været sammen med en pige første gang, så går det fuldstændigt væk. Men når jeg så skal have sex med en ny pige kommer det igen.

Det virker oplagt at det er noget psykologisk, da jeg ikke er påvirket af det når jeg selv onanere, eller når jeg først har været i seng med en pige første gang. Ikke destro mindre er det vildt irriterende, at det skal ske hver gang jeg skal have sex med en pige første gang.

Det føles lidt som efter man er blevet slået i testiklerne og de bliver nogle gange synligt røde og ømme.

Jeg har endnu ikke hørt nogen som har haft samme problem, og min læge sagde at det nok var psykologisk og kunne således ikke hjælpe mig mere.

Håber nogen har nogle råd.

P.S At onanere inden hjælper ikke.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg er forresten 24, og i sund form.
  • Indstillinger
    Jeg har haft det samme problem, dog er det forsvundet efter at have være seksuel aktiv i to års tid, hvor gammel er du?
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg lider af netop dette, er der virkelig ingen der ved hvad det skyldes, jeg har haft så store smerter at jeg har kastet op af det, smerterne tager op til 10timer om at forsvinde.
  • Indstillinger
    hej makker, jeg har haft nøjagtig det samme problam jeg har fået undersøgt sagen. det der sker med dig er nemlig at du er så fucking skide horny horny at dine nosser har trukket sig op i kroppen på dig. min foretrukne metode til at få fikset det problem er at smadre min kussegris og så derefter besøge den lokale luder og kneppe hendes hjerneceller ihjel. selvtak :p
Log in eller Registrér for at kommentere.