Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan ikke styre lysten meget mere

Redigeret 10 april, 2012, 10:43 i Homoseksualitet
Hej, jeg har siden jeg kom i puberteten kunnet lide at gå i dametøj og fantasere om sex med fyre - dog har jeg aldrig gjort særligt meget, selv om lysten virkelig har været stor!
lidt anal og oral sex er det dog blevet til, men ingen af gangene har jeg fået den orgasmiske usløsning ud af det - det har været en skuffelse.
Nu er jeg på 7 år i forhold med en pige og vi fik et barn i august 2011 og jeg har ikke brugt så meget tid på min "anden side", men nu er den tilbage for fuld skrue og kan ikke ignorere den. har sådan lyst til en fyr og iklæde mig dametøj!!
Jeg har tidligere prøvet at diskret tage emnet op med min kæreste, men hun virkede meget afvisende, som om det vaer ulækkert..

hvad gør jeg!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Mit forslag er, at du opsøger Foreningen for Bøsser og Lesbiske og der beder om vejledning.

    Dog - er der noget, der tyder på, at du som sådan ikke er 100% homoseksuel, men netop tænder på at gå i dametøj? Måske bi-seksuel?

    Det er muligt, der også findes en forening for præcis denne trang - jeg ved det ikke- men hvis ikke andre her kan oplyse dig om det, er jeg ret sikker på, at man vil kunne henvise dig til rette sted i ovennævnte forening.

    Du er ikke alene om sådanne tanker, så derfor vil du givet få stort udbytte af at tale med andre i samme situation, og der få råd og vejledning.
Log in eller Registrér for at kommentere.