Hashpsykose?
Hej, jeg er en dreng på 14 år..
Jeg har prøvet at ryge hash et par gange, men jeg har aldrig været afhængig.
Jeg har så lige haft påske ferie, hvor jeg har røget der omkring 5-6 gange..
Jeg røg sidste gang for to dage siden, og lige siden dér har jeg haft det underligt, jeg kan ikke se så klart mere, det er som om at det er lidt slåret hvis jeg fx skal fokusere på noget der køre/løber stærkt..
Jeg føler på en måde at det hele er en drøm, jeg synes også at tiden går meget hurtigt, jeg var i biografen og se American pie, som varer 1 time og 50 minutter eller sådan noget, men jeg syntes kun at jeg havde siddet der i 20 - 30 minutter da den sluttede..
Jeg kan ikke rigtig beskrive sådan som jeg rigtig har det, men jeg har prøvet..
Som jeg har været inde og læse om hashpsykose var symptomerne for det meste at man fx følte sig forfulgt eller sådan, men det gør jeg ikke...
Håber at i gider at svare mig...
Jeg har prøvet at ryge hash et par gange, men jeg har aldrig været afhængig.
Jeg har så lige haft påske ferie, hvor jeg har røget der omkring 5-6 gange..
Jeg røg sidste gang for to dage siden, og lige siden dér har jeg haft det underligt, jeg kan ikke se så klart mere, det er som om at det er lidt slåret hvis jeg fx skal fokusere på noget der køre/løber stærkt..
Jeg føler på en måde at det hele er en drøm, jeg synes også at tiden går meget hurtigt, jeg var i biografen og se American pie, som varer 1 time og 50 minutter eller sådan noget, men jeg syntes kun at jeg havde siddet der i 20 - 30 minutter da den sluttede..
Jeg kan ikke rigtig beskrive sådan som jeg rigtig har det, men jeg har prøvet..
Som jeg har været inde og læse om hashpsykose var symptomerne for det meste at man fx følte sig forfulgt eller sådan, men det gør jeg ikke...
Håber at i gider at svare mig...
Kommentarer
Hash kan findes i kroppen i lang tid, det er måske det der gør, at du føler det hele lidt anderledes.
Hvis du holder helt op med det skidt, så bliver du sikkert fri for at tænke på, om der er sket noget for dig,.
Det kan muligvis skyldes, at du har dårlig samvittighed overfor dig selv.
Bare et godt råd:
Lad vær med at lytte til mennesker som Linette1 hun er sikkert retarderet og intetvidende omkring emnet, hun tror at hun har har styr på alt og det har hun højst sandsynligt ikke, men hvis du virkeligt selv vurdere at du har problemer efter at du røg burde du gå til lægen og ikke skrive i et online-forum, fordi at folk tror at de ved alt om det og opfører sig som læger, men i virkeligheden kan du stå og have en hashpsykose
- Jables
Min onkel har hjulpet mig en del så se om du kan finde en i famillien du kan sankke med det om eller prøv at gå til nogle af dine venner...
- William
Jamen altså, det gik over af sig selv efter et stykke tid. Nu bliver jeg snart 18 og ryger stadigvæk i ny og næ for hyggens skyld.
Mit råd til andre grundet min egen erfaring er, at det skal holdes til kun at være weekends hygge eller ferier selvfølgelig. Når det begynder, at blive hverdag for dig og noget du bare skal have, så begynder det at blive et problem!
William, tag du dem bare med ro og lad vær med, at tænke over det. Gik også og havde ondt i maven konstant engang efter jeg havde røget. Konkluderede så selv, at det var fordi jeg var bange for, at mine forældre skulle opdage det og så videre.
Det er egentlig alt jeg kan sige til dig. ALT MED MÅDE. Det er jo heller ikke sundt, at drikke sig i hegnet hver dag ;-)
Skriv endelig, hvis der er mere
Du har sikkert ikke kun røget hash i din ferie ? Du har som andre drenge i den alder også drukket ..Ro på med alkohol og canabis så skal du nok få det godt igen ....mvh den cannabis nydende marathon løber