Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Vi skulle have sex sammen for første gang, men ...

Redigeret 8 april, 2012, 15:39 i Seksuel debut
Hej med jer! :)

Her i nat skulle jeg til at have sex med min kæreste igennem 5 måneder for første gang. Vi er begge jomfruer og har længe snakket om, at vi godt kunne tænke os at have sex sammen.
Der skete det, at lige inden han skal til at trænge ind i mig, bliver han HELT slap. Vi prøver op til flere gange at få det til at lykkes men efter man mislykkede forsøg må vi give op. Det skal lige siges at det mest har været ham der har 'ventet' meget på at vi gik i seng sammen. Derfor er det overraskende at der skete, skete. Jeg kan ikke lade være med at tænke på at det er mig der gør noget forkert, jeg ved bare ikke hvad og hvad jeg eventuelt skal gøre ved det. Det er utrolig frustrerende og ærlig talt, giver det ikke en lyst til at prøve igen!

Er der nogen som har prøvet det og i så fald har nogle råd til hvad vi kan gøre ved det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    kære ven ---slap nu lidt af ---op på hesten og bedre held næste gang ---

    du kan være årsagen ---hvis han mærker du bliver iriteret --bare fordi han ikke kan første gang ----
    stakkels dreng --mand --han har vel lidt begynder ANGST ---

    du må kæle lidt mere for ham ---har du for øvrigt gjordt det ---det er jo ikke kun os piger der skal modtage ---vi skal også give igen
  • Indstillinger
    Selvfølgelig, havde vi forspillet med :)
    Det der skete var, at han var lidt bange for at komme før sex. :)
  • Indstillinger
    Du har ikke gjort noget forkert. Tværtimod! Han havde glædet sig helt vildt, og NU skulle I så bolle - så han blev helt nervøs og derfor fik slap tissemand...
    Det kan ske igen - og vil sikkert ske igen. I må bare tage det helt roligt og ikke tænke at I nødvendigvis skal bolle. Nyd hinanden, hav dejlig sex og prøv så eventuelt at bolle igen.
Log in eller Registrér for at kommentere.