Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lær at forkæle dig selv!

Redigeret 7 april, 2012, 05:41 i Skønhed og velvære
Dette er et debatforum- ikke et reklameforum

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej lotte123,
    Tak for din tilbagemelding! Jeg beklager at mit indlæg lydt som reklame.

    Her på debatten har jeg læst om mange stressede og ulykkelige menneske, og min intention var at dele viden om mudder og rosenvand, som 100% naturprodukter, da kan hjælpe folk med hud problemer (akne, psoriasis osv.)
    A samme grund, afholder jeg GRATIS home patry! Jo flere kender til de helbredende egenskaber af mudder og rosenvand, jo flere får det bedre!
  • Indstillinger
    Ja, det lød meget som reklame - og jeg kan da ikke forstå, du har fjernet dit indlæg, hvis det virkelig handler om, at du vil holde gratis home-party og forære dine produkter væk.

    Så er det da helt fantastisk - sådan er der ikke mange, der er.
  • Indstillinger
    Hej igen,

    Desværre blev indlægget fjernet fra Redaktionen med følgende begrundelse ” Det skyldes, at det ikke er tilladt at lave reklame for egne virksomheder på vores debat. Dine indlæg bliver vi nødt til at anse som reklame.” Og jeg kan godt forstå dem, da jeg sælge produkterne på min hjemmeside.

    Jeg miner stadig væk det jeg skrev, at i vores travle hverdage, vi (specielt kvinderne) glemmer tii os selv. Derfor skal vi huske at give tid sig selv, og at forkæle sig et par minutter for eksempel med en muddermaske og en kvindeblad i hånden. Jeg har haft fantastiske erfaringer med brug af mudder og rosenvand for voldsom akne problemer. Og min bedstemor havde store problemer med psoriasis på hænderne og brugte mudder wraps, så hun fik væsentlige forbedringer og det hjælp på hendes smerter i løbet af 1 måned.

    De bedste hilsner
    Nestinarka
Log in eller Registrér for at kommentere.