Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Erfaringer med PolyMVA?

Redigeret 17 april, 2012, 07:34 i Alternativ behandling
Hej,
Er der nogen kræftpatienter som har erfaring med PolyMVA? Jeg kan se at det bruges på mange amerikanske klinikker, men jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre patienter om det virkelig hjælper? Jeg kunne tænke mig at prøve det i forbindelse med strålebehandling.
Hilsen
Bente

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej BenteM1

    Nedenstående er et link til den amerikanske kræftforening, hvor de beskriver polyMVA:

    http://www.cancer.org/Treatment/Treatme ... t/poly-mva

    Det er på engelsk, men du kan få google til at oversætte det til næsten forståeligt dansk.

    Det vigtigste de skriver for dit vedkommende:
    1) polyMVA er et meget kraftigt antioxidant, det gør at det MODVIRKER DIN STRÅLEBEHANDLING! Undskyld de store bogstaver, men det er bare vigtigt! Er du begyndt på polyMVA så stop øjeblikkeligt og sig det til din behandlende læge.

    PolyMVA er skadeligt for dig fordi strålebehandlingen bla. laver skadelige frie radikaler, der hvor strålebehandlingen rammer, og det er med til at dræbe kræftcellerne. Strålebehandlingens hovedmekanisme er at lave skader på kræftcellernes DNA, hvilket gør at de ikke kan dele sig eller vedligeholde sig selv -og så dør de.

    2) polyMVA indeholder paladium, der er et tungmetal som er allergifremkaldende.Under alle omstændigheder har din krop ikke ligefrem brug for flere fremmede stoffer end allerhøjst nødvendigt.

    Så jeg vil sige: hold dig lang væk fra det. Det er bedre at sørge for at du får vitaminer og mineraler nok, dit behov er øget både pga din sygdom og som følge af behandlingen. Dit immunforsvar har brug for at blive styrket så det kan være med til at bekæmpe kræften. Og sørg for at få al den motion og styrketræning du kan holde til, både så du ikke bliver så træt og din krop kan holde til den ekstra stress strålebehandlingen giver.

    Jeg håber du ser dette her. Og god bedring til dig
Log in eller Registrér for at kommentere.