Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svie når man tisser

Redigeret 5 august, 2015, 01:36 i Mandlige sexproblemer
Hej jeg er en dreng på 16 år. Jeg har formået at lave, udfra hvad jeg kan se, en rift i troppen af mit urinrør efter at have onaneret, hvor jeg rørte mig selv ved urinrøret med en vat pind, fordi det føltes rart. Efter noget tid kom jeg så og det begyndte at svie som bare pokker.
Jeg har nu det problem at når jeg skal på toilettet for at tisse, så svier det ret så meget indtil efter at jeg har lavet en stråle. Efter det, svier blot en smule dog ikke nær så slemt. Men lige i starten gør det virkelig ond :(

Jeg har forsøgt at kigge ved kanten af urinrøret med en lygte og så at der var noget der kunne minde om en lille rift nede i. Jeg har forsøgt at smøre kanten rundt med noget Fucidin salve, da det har hjulpet mig før, med andre rifter. Jeg ved dog ikke om det kommer til at hjælpe med Fucidin salven, da jeg lige er begyndt at bruge den.

Er der noget jeg kan gøre hjemmefra, som ikke kræver at jeg bliver checket af en læge, da jeg helst vil undgå det, da jeg føler det vil blive meget akavet.
Jeg er åben for alle forslag!

PS. jeg har ikke haft sex før, så jeg tror ikke det kan være en sexsygdom.

Tak på forhånd :)
- Hilsen en nervøs dreng.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej.
    Jeg kan godt forstår det svier når du er på wc.
    Jeg forslår du venter og ser tiden an.
    Har set prøvet hvor det svier når jeg er på wc, men det er gået over med tiden.. Men hvis det ikke gør det så vil jeg gå til læge hvis jeg var dig selvom det er en smule pinligt..
    Håber det kan hjælpe dig
  • Indstillinger
    du skal købe lidt talkum hos matas --eller en lille pose kartoffel mel ---hos en købmand ---netto --eller fakta --det er det billigste ---så skal du have lidt vat ---¨
    det dupper du lidt på riften flere gange daglig --det tager svien ---indtil riften er lægt ---

    du skal helst vaske dig lidt hver gang du har tisset --det hjælper også på svien --et stykke toilet papir med vand på
  • Indstillinger
    Hej, jeg har også et problem som lyder temmelig ens som dette. Nogle gange når jeg tisser (ca. hver tredje eller fjerde dag) gør det ikke ondt når jeg tisser, men andre gange gør det ret ondt lige i starten indtil jeg er igang med at tisse.

    Jeg prøevede at lade være med at onanere i noget tid og se om det virkede men det gjorde det ikke.


    Jeg er også lidt genert for at gå til lægen men jeg håber at du kan hjælpe mig med dette problem @NetDoktor :)

    -En nervøs dreng.
  • Indstillinger
    anonym Jeg tror, de fleste mennesker har det problem dens normale.
  • Indstillinger
    "anonym Jeg tror, de fleste mennesker har det problem dens normale. "

    Undskyld mig, men hvad betyder den sætning. ??


    Mener du det er normalt det svier, når man tisser, det mener jeg ikke og man bør tale med sin læge om det, hvis det er noget der bliver ved.
Log in eller Registrér for at kommentere.