Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP KAN IKKE MERE

Redigeret 27 marts, 2012, 11:27 i Sorg og krise
Jeg er ked af det hele tiden græder og græder. Jeg har humørsvingninger. Nogle gange er jeg totalt kold i røven andre gange græder jeg bare når folk siger ordet "venner". Fordi jeg ikke har ret mange venner. Jeg har pgså et dårlig forhold til min far. Jeg har set ham slå hans nye kone. Min far og mor er skilt. Min mor er fin nok. Min klasselærer har bemærket jeg ikke har det godt i klassen og syntes jeg skal få undersøgt om jeg fejler noget hos lægen. Han har sent en besked til min mor om det. Men hun lader bare somom hun ikke har fået den. Jeg har altid været mærkelig. Jeg snakker til til mig selv. eg føler mig ensom. Jeg er nogle bange bange for andre menesker. Jeg har så mange tanker i hovedet. Hvad skal jeg gøre. Jeg tror også at jeg har en speciel mening her i livet. Somom jeg skal redde verden eller noget. Jeg hved ikke hvad der er galt med mig men jeg græder stort set hver dag. Jeg kan ikke styre det. Hvad skal jeg gøre??? min mor vil jo ikke sige hun har set brevet!!!!

Hilsen ulykkelig pige på 15

Kommentarer

  • Indstillinger
    du må gå lidt stærkere til din mor ---spørg hende --hvorfor hun ikke reagerer på det brev
    spørg hende hvorfor hun er så lige glad med dig
    du bliver måske nød til ar råbe til hende
    mor hvorfor vil du ikke forstå --mig
    jeg har det ad h til
  • Indstillinger
    Ja men det er ret svært bare at sige det. Jeg hved ikke rigtig hvad jeg skal. Jeg burde vise folk hvordan jeg har det når jeg er allermest ked af det men når jeg er så ked af det så plejer jeg at gå et sted hen hvor jeg kan være alene. Jeg er så forvirret? Tror ikke jeg bare kan sige det til hende
  • Indstillinger
    kære ven ---din mor er jo det nærmeste du har ----men jeg forstår at hun ikke kan se hvad der sker omkring hende ----
    DU SKAL SIGE LIGE UD --OG OP I HOVEDET PÅ HENDE
    MOR JEG HAR DET SÅ DÅRLIGT ---DU MÅ HJÆLPE MIG ---

    HVAD LAVER DIN MOR ---GÅR HUN PÅ ARBEJDE ---ELLER GÅR HUN DER HJEMME ----

    hvordan har du det med jeres læge ----ellers må du gå op til ham og sige hvor dårligt du har det
    og din mor vilikke høre på dig ----

    hvad med skolen er der en psykolog ---eller syge plejerske du kan betro dig til ---

    kære ven skriv igen --alt det du vil
  • Indstillinger
    Min mor vil lytte tror jeg..men jeg snakkede med min moster for ca en time siden (jeg kan ikke sove) og det var en kæmpe fejltagelse. For hun forstår mig ikke? Overvejer at snakke med min lærer om det
  • Indstillinger
    kære ven ---hvordan har du det i dag ---hvis du ikke kan snakke med mor om hvordan du har det ---kunne du skrive det ned --og give hende dit brev i hånden
    det var ikke så godt med moster --at hun ikke forstod dig ----men måske hun taler med din mor ----og fortæller at du har ringet til hende ---

    lad mig høre hvad der sker --jeg føler meget med dig ---fordi jeg selv lider af depri ---altid --men det svinger en del dag -til dag
Log in eller Registrér for at kommentere.