Barbering
Hej jeg har to spørgsmåle, som jeg håber I vil svarer på.
Den første spørgsmål: Når jeg har barberet mig i f.eks. benene eller armene kan man altid se sorte knopper. Er det fordi jeg ikke har fået håret helt af eller? Hvis ja, kender I gode barbere maskiner?
Den anden spørgsmål: Efter jeg har barberet under armene er der altid en mørk skygge under? Kan man ikke gøre noget for det? Jeg har hørt at man kan få dem væk ved at bruge citron saft? Jeg har også hørt at vokse hjælper eller Roll-on? Please hjælp mig for det ser virkelig grimt ud
Den første spørgsmål: Når jeg har barberet mig i f.eks. benene eller armene kan man altid se sorte knopper. Er det fordi jeg ikke har fået håret helt af eller? Hvis ja, kender I gode barbere maskiner?
Den anden spørgsmål: Efter jeg har barberet under armene er der altid en mørk skygge under? Kan man ikke gøre noget for det? Jeg har hørt at man kan få dem væk ved at bruge citron saft? Jeg har også hørt at vokse hjælper eller Roll-on? Please hjælp mig for det ser virkelig grimt ud
Kommentarer
Spray mod uønsket hår - http://shytobuy.dk Virkelig god effekt fra dette produkt.
Nu siger du - SORTE? jeg går ikke ud fra at de er kulsorte :-D men det bedste ved huden, efter at man har barberet eller vokset er at skylde med koldt vand og så vaske det med neutral sæbe og skylde efter med koldt vand igen og så DUPPE det med et rent håndklæde ;-) så er jeg sikker på du slipper af med det. Det var sådan jeg slap af med min skægpest.;-)
Vil klart anbefale at få vokset frem for barbering! Det gør lidt avs men til gengæld holder det længere, og hårene der kommer ud er ikke lige så hårde og tydelige :-)
Mette N. Jensen