søvnproblemer...
Hej jeg hedder Adnan jeg er 17 år gammel.. jeg har haft nogle virkelige drømme de sidste 2-3 uger jeg er virkelig bange for at ligge mig til at sove for er bange for jeg falder ind i det igen? for det meste ligger jeg i min seng og kan slet ikke bevæge mig eller råbe om hjælp? jeg er fyldt med rædsel og ryster føler jeg fejler et eller andet op i hoved. føler jeg er ved at bli sindsyg har haft det hver evig eneste nat de sidste 3 uger og tør ikke ligge mig til at sove? holder mig vågen 2 dage i træk og falder i søvn på anden dag men alligevel får jeg det! og det foregår ikke på så lang tid de 10 20 30 min og så vågner jeg op med et chok og er helt frisk selv om jeg slet ikke har sovet??.. jeg ved ik hvad det kan være! har oplevet flere gange jeg sidder og kan snakke med mig selv? eller en anden oppe i mit hoved kan ikke helt beskrive det med ord! men det er virkelig skræmmende og hvordan kan jeg få det til at gå væk :'( ! jeg har haft et misbrug med hash. er ved at komme ud af det har været stoppet i 2-3 uger nu.. har været inde på nettet og søge det op og folk har haft det på meget af samme måde som mig men kun 1-2 gange om ugen eller måned eller året jeg har det hver nat forhelvede*!, hjælp mig!