Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Gruppen for rygopereret er oprettet på facebook

Redigeret 23 marts, 2012, 06:32 i Rygsmerter
Hej alle rygopereret og til jer der overvejer at bliver rygopereret.

Jeg har oprettet en gruppe på facebook for rygopereret,da jeg selv er endt som førtidspensionist på grund af 3 rygoperationer som alle har været med til at jeg er blevet invalid og uarbejdsdygtig. Jeg lever i et smertehelvede og skal have hjælp til rengøring,handicaptoilet,min seng er blevet forhøjet,skal have hjælp til at komme ibad og få tøj på når det er rigtigt slemt.

Jeg vil med dette indlæg være ærlig overfor alle som overvejer at blive rygopereret,da lægerne ikke fortæller jer sandheden om hvilke konsekvenser disse opreationer kan have for jer. I kan ende med løst materiale,løse skruer,skruer der knækker, varige nerveskader,i kan blive uarbejdsdygtige, nerversmerter. Hvis i søger erstatning bliver det meget svært,da patientforsikringen vil mene at i har fået den bedste behandlig og de vil råde jer til en ny rygoperation, hvilket jeg gjorde ... Selv om at det lyder som den bedste løsning at bliver opereret,så find andre alternativer det er ikke lykken,det kan godt være at der er nogen herinde som synes at det er den store lykke,men mange smertekliknikker får mange rygopereret og de ser desværre mange som ender ud i et smertehelvede,smertekliknikkerne fraråder mange om at blive rygopereret. Jeg har taget kontakt til de landdækkende aviser,da jeg mener at der skal sættes en stopper for disse type operationer... Sundhedsstyrelsen ,embedslægerne,ortepædkirugerne.patientforsikringen,patientskadeankenævnet, alle og jeg mener alle siger ikke sandheden..
En ting mere, hvis i går ind på minryg.dk så vil I finde udaf hvor mange også vælger at tage til udlandet for at blive reopereret...

Jeg håber at rigtige mange af jer vil tage kontakt til mig,så vi kan få startet en debat og på længere sigt få startet en fælles erstatning sag.

Jeg hedder Mette Agerbo og under min facebookprofil kan I finde oplysninger på gruppen for rygopereret.

Tak.

Med venlig hilsen
Mette Agerbo
28113130
Log in eller Registrér for at kommentere.