Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ingen følelse under samleje?

Redigeret 26 marts, 2012, 07:27 i Mandlige sexproblemer
Jeg er en dreng på 15 år. Har haft sex med min kæreste mange gange, men ingen af gangene har jeg formået at komme imens. Når jeg er oppe i hende, kan jeg ikke rigtigt mærke noget på hovedet. Så jeg har det som om jeg støder ud i luften, hvilken får mig til og tænke for meget, og gør mig lidt nervøs. Vi bruger kondomer, da hun ikke vil sluge p-piller pga. risiko for blodpropper eller lign. Vi har prøvet kondomer med 'more sensitivity' og det hjalp ikke en dyt.
Kan et for lille kondom godt nedføre følelsen i penis under sex? For ved, at den kan stoppe blodtilførelsen så man kan miste stivhed. Min penis er 16 cm lang, og 14 cm i omkreds. Ved ikke om det er standard.

Når jeg onanere skal jeg gøre det forholdsvist hårdt før jeg kan få en nydelse ud af det..

Så er det bare præsentationsangst eller skal jeg bruge noget salve?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har det på præcis samme måde, jeg er 17år. Men det er så ikke første gang jeg har samleje, men jeg kan godt mærke noget men jeg er lige ved at komme oppe i hende, og så lige pludselig føler jeg at jeg har kommet uden den virkelige dejlige følelse mega mystisk.
Log in eller Registrér for at kommentere.