Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er det herpes eller ?

Redigeret 22 marts, 2012, 06:36 i Åben debat om kønssygdomme
Hej

Jeg har været til lægen for 3 mdr. siden da jeg fik nogle røde pletter på penis som han sagde var muligvis herpes og blev sat i behandling. men der gik 2 dage og pletterne var helt væk der var ikke nogen væskende blærer eller sår på den måde. Det svie heller ikke og gjorder ikke ondt men kløede kun. men det er kommet igen hver 3 uge ca og fortager sig efter 2 - 3 dage uden behandling ?

Er der nogen der kan svare mig på hvad jeg skal gøre ?
og er det overhoved herpes ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Fik du taget blodprøver for at være sikker på om du har herpes ellers kiggede lægen bare på din penis og sagde du har herpes?
    Det kan være at du har herpes når det dukker op hver 3. uge, det behøver ikke at gøre ondt eller svie det er nok med kløe for ikke alle få samme symptomer. Hvor sidder det? kan du huske om du har været iseng med nogen på det tidspunkt uden beskyttelse?
  • Indstillinger
    Tak for deres indlæg.


    Nej han kiggede bare så må nok derop igen .
    og nej har kun været sammen med min kæreste hun har efterfølgende også været til læge og der er ikke noget hos hende .

    Det sku da noget lort hvordan har du lært og leve med det ? og hvad med damer der vel igen der vil have en med sådan noget hver 3 uge .

    kan man slet ikke få det væk så det f.eks kun kommer engang om året
  • Indstillinger
    men det sidder mest på forhuden når jeg trækker tilbage og kan ikke rigtigt finde ud af det men måske også meget lidt på hoved
  • Indstillinger
    Ja tag til læge igen og får tjekket om du virkelig har herpes for man skal ikke gå rundt med noget som man ikke har.
    Jeg har ikke herpes men har læst meget om kønssygdomme for at sikre mig at jeg ikke får det.
    Hvis din kæreste er blevet testet og hun ikke har noget så har du heller ikke hvis din kæreste er den eneste partner du har været med i lang tid. Det kan være det er noget andet måske du ikke vasker din pik så tit så kan man godt få nogle røde knopper af det.
    En multivitamin dagligt skulle hjælpe for at styrke immunforsvaret så man ikke får udbrud så tit men tag til lægen igen først.
Log in eller Registrér for at kommentere.