ondt i blindtarmen
Hej.
Jeg har siden fredags haft ondt nede i højre side af maven samt tynd afføring
det startede som ømme mavemuskler men blev om lørdagen til smerter nede i højre side af maven det har varet hele weekenden og i dag besluttede jeg at kontakte min læge ham fortalte at det var min blindtarm men ikke om det var blindtarmsbetændelse men han sagde at vi skulle se det an da mine smerte ikke var store nok til at blive sendt til hospitalet og at det kunne gå væk af sig selv men nu har jeg jo hørt og læst lidt om blindtarmsbetændelse og det vil jeg jo ikke have forlænge så hvad skal jeg gøre...?
slå koldt vand i blodet og vente eller tage til hospitalet og få det undersøgt...?
M.V.H. David
Jeg har siden fredags haft ondt nede i højre side af maven samt tynd afføring
det startede som ømme mavemuskler men blev om lørdagen til smerter nede i højre side af maven det har varet hele weekenden og i dag besluttede jeg at kontakte min læge ham fortalte at det var min blindtarm men ikke om det var blindtarmsbetændelse men han sagde at vi skulle se det an da mine smerte ikke var store nok til at blive sendt til hospitalet og at det kunne gå væk af sig selv men nu har jeg jo hørt og læst lidt om blindtarmsbetændelse og det vil jeg jo ikke have forlænge så hvad skal jeg gøre...?
slå koldt vand i blodet og vente eller tage til hospitalet og få det undersøgt...?
M.V.H. David
Kommentarer
men man kan ikke sådan lige tage på hospetalet ---men det kan man måske hvor du bor ---
her skal man ringe 1813 hvis det er udenfor vores læges åbnings tid ---112 hvis det er meget acut ---
men du kunne prøve din egen læge endnu en gang --og sige til ham at det her kan du ikke holde ud ---
Du skal ikke tage på hospitalet med mindre det er akut. Hvis du føler at du godt kan vente til imorgen med at se lægen, så bør du gøre det.
Selvfølgelig, hvis du får meget stærke smerter, så må du på skadestuen.