Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Omskåret

Redigeret 9 juni, 2012, 07:25 i Åben debat for mænd
Heej.
Jeg er en fyr på 20 år som er blevet helt omskåret for 2 dage siden.
Glansen er blottet og det er ømt konstant. og under glansen er der kommet en slags bule under huden hele vejen rundt lige under glans.

Er det normalt eller?

Er lidt nervøs for det videre resultat.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig med mine spørgsmål

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du burde have fået en ordenlig information fra det sted, der udførte indgrebet.

    Jeg vil derfor foreslå dig at henvende dig der - og det kan du godt tillade dig.

    Men - når det er sagt, så er det ikke ualmindeligt at være temmelig øm og hævet efter et operativt indgreb.
  • Indstillinger
    Det var en god ide :D hehe men det er jo også ret nyt når glans er blottet
  • Indstillinger
    Bulen hele vejen rundt er det sted, hvor du er blevet syet. Du må kunne se trådene. Hævelse, misfarvning og tråde forsvinder efter 2-3- uger.

    Ømheden i glans forsvinder i løbet af nogle dage. Den skal jo lige hærdes efter at have været lukket inde i mange år.
  • Indstillinger
    mange tak :D så er jeg mere rolig :)
  • Indstillinger
    Til keater:

    hvordan går det med den omskårede nu? Har du prøvet at onanere, eller gør det for ondt endnu?
  • Indstillinger
    Ja det er faktisk for dårligt at man generalt ikke får noget info fra stedet man får indgrevet foretaget. Er selv omskåret og har kun været det i 2 uger. Den såkaldte bule under glans havde jeg også (ved udmærket hvad du mener , den sidden mellem syning og hoved, right) men den forsvandt stille og roligt i løbet af første uge. Glæder mig allerede til sex, synes det er en lang og lidt smertefuld ventetid.. hehe
Log in eller Registrér for at kommentere.