Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Kræft i tarm??

Hej, jeg er en fyr på 25, Jeg fungere normalt..men af en eller anden grund begyndte jeg her for nogen år tilbage, under toiletbesøg at vaske min anus med bruseren grundigt (før, under og efter toiletbesøg .. jeg ved ikke hvad det er, jeg har svært ved at vende mig af med denne handling, jeg føler mig desværre afhængig af dette. det giver ikke den store ubehag, får bare en del luft/gas i mig (nok på grund af, at min anus har indtaget vand. prutter meget...Jeg tror at det er en psykisk lidelse. jeg tror at jeg har fået hæmorider på grund af det...efter jeg gør det, forekommer der noget væske eller slim ud fra området (en form for gennemsigtig tygt snot.. hvis jeg ikke gør det så oplever jeg ikke luft i mig eller slim... eller anden ubehag i området..... mit spørgsmål er, kan jeg få kræft i det område på grund af den handling jeg så tit og ofte udføre???

Kun seriøse svar tak..

Kommentarer

• At spule med vand har jeg dog aldrig hørt skulle være kræftfremkaldende,så lige præcis den side af sagen, behøver du ikke bruge energi på.

Jeg går ud fra du føler en form for nydelse ved at spule så kraftigt bagi?

Jeg kan forstå, det er en ret så kraftig stråle, du har på din bruser siden du dels får vand op i tarmen, dels får hæmorider af det, og et eller andet sted, så er det ikke specielt sundt at skylle så voldsomt. Du ødelægger den naturlige fugtbalance i området og det er på længere sigt ikke særligt rart eller godt for dig.

Da du øjensynligt er blevet afhængig af denne form for nydelse, vil jeg foreslå dig at trappe gradvist ned. Hvis du gør det hver dag, kan du starte med at lade være en dag om ugen. Efter en tid to dage osv.

Når du er ca. halvvejs vil det nok være en ide, at du udskifter brusehovedet med et, der ikke har så kraftig en stråle. Efter en tid burde du således være helt ude af denne afhængighed, men måske du så kan gøre det en sjælden gang, hvis du ikke mener helt at kunne undvære det. F.eks. en gang elelr to om måneden skulle ikke betyde noget.

Mens du arbejder på denne nedtrapning må du så prøve, om der ikke findes andre metoder til at give dig nydelse. Måske du ganske enkelt godt kan lide at blive stimuleret der? Måske det så var en ide at købe en analdildo, som du selv - eller hvis du har en kæreste kan bruge, så det kan blive en del af jeres sexliv.

Der er ikke noget som helst forkert i, at man - mand som kvinde - kan lide at blive stimuleret der. Det er endda ikke engang specielt avanceret, og slet ikke nu om dage.
  • 1000 tak for svar. og ja du har ret, der er nogen gang (tit) en form for nydelse.. men det er ikke seksuelt. tror ikke jeg vil få nydelse af en dildo. . Og mange tak for dit fåreslag om at trappe ned.. vil prøve at stoppe med at udfør denne handling fuldstændig, hvis jeg ikke kan vil jeg prøve det med at trappe ned..
Log in eller Registrér for at kommentere.