Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sex med min kæreste?

Redigeret 14 marts, 2012, 08:40 i Åben debat om sex
Min kæreste og jeg vil utroligt gerne have sex sammen. Jeg har fået handjob, og hun har fået finger utallige gange. Men jeg havde været så uheldig, at vi ikke har kunne før, men nå nok om det.

Vi kan ligge og kæle og vi begge bliver hamrende liderlig, hun leger lidt med min penis og jeg starter med en finger og så to op i hendes skede. Men problemet er så, at når vi kommer til at min penis er blevet stiv og så skal trænge op i hende er det enormt svært. Har lige hurtigt været oppe i hende to af gangene vi har forsøgt, men så hurtigt røget ud igen, fordi jeg ikke kom langt nok op. Hun er rigtig stram og nogle gange kan det være svært bare med to fingre oppe i hende. Eneste måde jeg har kunne komme op i hende på, har været ved hvor hun sad oven på mig hvor hun skulle til at ride mig, men det har jo så ikke lykkedes fordi jeg simpelthen ikke kan få min penis op i hende. Og aller første gang jeg lige kom op i hende, gjorde det vildt ondt på hende sagde hun og hun fik ondt i underlivet. Men det er hendes første gang ps. hun er 16, det er så ikke min første gang da jeg havde sex med min eks og der var ingen problem med at trænge op i hende der var mere plads.

Håber i kan komme med nogle forslag til, hvad vi kunne gøre jeg har tænkt på glidecreme det er nok os muligheden men kan det virkelig passe vi skal bruge det, brugte det slet ikke ved min tidligere partner?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, det kan sagtens passe.
  • Indstillinger
    Hun er ikke våd nok derfor kan du ikke trænge ind. Gør hende våd først evt. ved at kæle, kysse, slikke hendes bryster, slik hende for neden så bliver hun hurtig våd og ikke gå hurtig til den uden hun er våd for det gør ondt på hende og du får svært ved at komme igennem. Glidecreme er godt hvis hun er tør men jeres problem er at hun ikke er våd nok.
  • Indstillinger
    Hun er mega våd, så tror ikke det er der problemet ligger desværre.
  • Indstillinger
    Det kan være, at hun reelt set ikke er så klar som hun føler sig, og derfor spænder op (ubevidst) når der kommer for meget pres på.
    Vil råde jer til at træde et skridt tilbage og droppe tanken om at bolle det næste stykke tid. I kan fortsat have sex som I ellers har haft - bare uden at målet er at bolle. Så kom der ro omkring det, og lige pludselig sker det.
  • Indstillinger
    Det kan være, men tror ikke hun er nervøs siger hun i hvert fald selv hun ikke er. Men altså vi har snart været sammen i 7 måneder og grunden til vi ikke har kunne før, har været fordi jeg havde brækket mit ben :P
  • Indstillinger
    Jeg vil sige det samme som anna84. Måske din kæreste spænder og så vil det både gøre ondt på hende og gøre det svært for dig at trænge ind.

    Men ellers kan det være, at hun har en sej jomfruhinde. Det er der nogle piger der har og i nogle tilfælde kan det betyde, at hun skal tilses af en læge eller gynækolog.

    Hvis i er sikre på, at hun slapper af og er våd nok og du stadig ikke kan trænge ind, så bør hun kontakte sin læge eller en gynækolog.
Log in eller Registrér for at kommentere.