Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nervøs for om man har fået herpes :(

Redigeret 12 marts, 2012, 19:08 i Åben debat om kønssygdomme
Jeg har igennem en længere periode benyttet mig af massageklinikker, i to tilfælde har jeg dyrket oralsex med en kvinde. For nylig blev så jeg ramt af en slem halsbetændelse som jeg var i penicilin behandling for, dette skete en 7-10 dage efter jeg havde dyrket ubeskyttet oralsex . Jeg har ikke haft andre symptomer end dette, har ingen blæner og har ingen gener på nogen anden måde omkring kønsdele. Har heller ikke forkølelsessår.

Derfor vil jeg gerne have jeres input for om det er mig der overreagerer? vil foretrække brugbare svar og ikke fordømmende svar over hvad jeg har gjort.

Da jeg i forvejen lider af en svær depression er tanken om hvad jeg måske kan fejle rigtig svær at kapere og håber derfor at i vil være villige til at hjælpe mig.

Hilsen den nervøse

Kommentarer

  • Indstillinger
    Man kan godt blive smittet af herpes uden at få symptomer. Ved oral sex kan herpes sprede sig til mund og svælg og give anledning til en meget pinefuld halsbetændelse. Så du har muligvis fået herpes. husk at beskytte dig frem over det er det bedste for dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.