Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

andre sygdomme??

Redigeret 12 marts, 2012, 08:45 i Åben debat om kønssygdomme
Hej.

Efter et besøg hos lægen fik jeg konstateret klamydia.
Det satte en masse tanker igang, især fordi jeg ikke blev testet for andet end det.
Da jeg var hos lægen fik jeg at vide at der så ganske normalt ud - og har heller ingen problemer/smerter dog en dårlig lugt af og til.
Burde jeg tage afsted igen og blive tjekket for alt, eller har jeg ikke noget at være nervøs for??

Kommentarer

  • Indstillinger
    din læge siger det ser fint ud ---det havde han vel ikke sagt --hvis der havde været andre ting ---
    bad du selv om den undersøgelse ---eller var det ved et tjek det blev opdaget ---
    du skal vel have behandling af den klamydia --du har --men hvad er det for andre sygdomme du mener du kunne have
  • Indstillinger
    Ikke om jeg fatter hvorfor lægen ikke har sørget for at teste for andre sexsygdomme også.
    For selvfølgelig kan du have andre sexsygdomme, når du har haft ubeskyttet sex. Og det er ikke alle sexsygdomme der giver symptomer.

    Jeg vil i høj grad opfordre dig til at blive testet. Du kan eventuelt tage på en klinik for sexsygdomme (søg her på Netdoktor).

    Men er du nu helt sikker på, at lægen ikke har tjekket andet? Du kan evt. ringe og spørge.
Log in eller Registrér for at kommentere.