Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp!! Jeg har fået en mærkelig bule/bums på penis

Redigeret 23 december, 2013, 15:39 i Åben debat for mænd
Hej, jeg er 16 år, og har brug for hjælp, det er sådan at jeg i sidste uge så der var kommet en bums på bagsiden af min penis, så jeg prikkede den :S, hvilket måske ikke var så smart, nu er der nemlig en lile ved siden af og det er som om det der der er i en bums, ligger godt 1 cm ned af min penis, på højre side er min penis og svulmet sådan op og tør ikke der noget ved det. Det gør også ondt ned ved roden foran, og bumsen er mest på højre side.

Skal jeg kontakte læge?, eller prøve at prikke alt væsken ud eller skal jeg bare lade den være?, skal forresten lige sige at den som jeg prikkede er blevet til et åbent sår som der stadig er væske i :S, hjælp hurtigt tak!

Hilsen 16 årig dreng, ved godt det er lidt forvirrende skrevet, men skal bruge hjælp hurtigt.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg havde det samme problem og tog til læge, det er bare bumser, lad dem være i fred, når du så tager til læge vil du få penicillin, og de er snart borte. Håber det hjælper.
  • Indstillinger
    Du skal helt sikkert ikke prikke i dem. Jeg vil anbefale dig at ringe til lægen i morgen tidlig så du kan få tjekket om der er gået betændelse i, og tjekket hvad det egentlig er (bumser/bylder/andet). Du har lige lovligt mange gener i forhold til hvis det bare lige havde været et par bumser.
    Du kan helt sikkert godt få lov at forlade klassen (går ud fra du går i skole) for at ringe og få en tid hos lægen).
  • Indstillinger
    Jeg plejer ellers bare at strejke huden hele vejen tilbage om min penis så bumsen bliver presset ind, så forsvinder den dagen efter.
Log in eller Registrér for at kommentere.