Misfarvet penis og hud omkring
Hejsa, er der andre mænd som har oplevet det samme som jeg gør her?
Da det startede for 7 mdr siden, var det kun 1 lille plet, men det har nu efter 7 mdr udviklet sig til at hele min penis+bollerne og starten af huden på lår og lidt op af maven os er inficeret og irertabel
De læger jeg har talt med indtil videre siger at det ikke ser farligt ud..
Men hvad kommer det af - Det ved de ikke?!?
Hvordan får jeg det fjernet igen - Det ved de ikke?!?
Hvorfor tiltager og spreder det sig - Det ved de ikke?!?
Det ved de ikke - Men det er ikke farligt!!! HJÆLP :-(
Når men mit sidste besøg endte med en henvisning til hudlægen, som har 5 mdrs ventetid , wee.. huden på mit underliv skifter mere og mere fave, men det er ikke farligt og selvom det er irertabel, så kan du jo godt lige vente et lille halvt år på at komme i behandling..
undskyld at jeg lyder så desperat , men denne daglige tanke om hvad der kunne være galt æder mig op indvendigt..!!
På forhånd mange tak!
Da det startede for 7 mdr siden, var det kun 1 lille plet, men det har nu efter 7 mdr udviklet sig til at hele min penis+bollerne og starten af huden på lår og lidt op af maven os er inficeret og irertabel
De læger jeg har talt med indtil videre siger at det ikke ser farligt ud..
Men hvad kommer det af - Det ved de ikke?!?
Hvordan får jeg det fjernet igen - Det ved de ikke?!?
Hvorfor tiltager og spreder det sig - Det ved de ikke?!?
Det ved de ikke - Men det er ikke farligt!!! HJÆLP :-(
Når men mit sidste besøg endte med en henvisning til hudlægen, som har 5 mdrs ventetid , wee.. huden på mit underliv skifter mere og mere fave, men det er ikke farligt og selvom det er irertabel, så kan du jo godt lige vente et lille halvt år på at komme i behandling..
undskyld at jeg lyder så desperat , men denne daglige tanke om hvad der kunne være galt æder mig op indvendigt..!!
På forhånd mange tak!