Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Finetro Forte Plus

Redigeret 27 august, 2016, 10:44 i Alternativ behandling
Nu har jeg set utallige anoncer på dette middel, og en dag hvor jeg havde forfærdelig ondt i alle led(næsten) men nakke, skuldre, og ryg og knæ, bestilte jeg det hjem, stor er min forundring og glæde, for nu en ugestid efter er jeg smertefri for første gang i lange tider.
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    det lyder rigtig godt --er der noget der må tages med alt det andet medicin man får --for blodtryk
    jeg forstår du har købt det på nettet ---kan det også fås i håndkøb
  • Indstillinger
    Det skulle ikke betyde noget at man tager anden medicin, derfor vil jeg gerne høre om andres erfaring med dette middel.

    Jo jeg har købt det på nettet, det forhandles vist ikke her i landet i den sammensætning, jeg blev bare så glad for at det virkede.
  • Indstillinger
    Jeg er i den senere tid flere gang stødt på reklame for Finitro forte Plus, og har været inde på Finitros hjemmeside. Det lyder meget lovende, og indholdet er også beskrevet fint.
    Har dog ikke kunne finde nogen der har beskrevet erfaring med midlet udover disse korte indlæg fra 2012, og vil derfor høre hvordan erfaringen er nu her i 2014.
  • Indstillinger
    Kunne virkelig også godt tænke mig at høre om virkning af dette produkt, ved at næsten alle naturmidler må man regne med, at der går nogle uger, før virkningen slår igennem. Derfor lyder det også underligt at der er en som skriver her at de virkede så hurtigt ? kunne være rart om denne person ville skrive her igen, om det stadig virker for hende.
  • Indstillinger
    Hej pjevs54

    Jeg tror ikke du skal gøre dig mange forventninger om dette produkt. Produktet er både ulovligt og overholder ikke mange af de ting de lover.

    prøv at se link her: http://sundhedogforebyggelse.webs.com/a ... d-slidgigt

    Det eneste stof der virker mod slidgigt er glucosaminsulfat. der er lavet mange undersøgelser på netop dette stof og alle pilene peger opad.

    du kan også læse om det inde på helse. du får lige et link af mig: http://www.helse.dk/helsedebatten/slidg ... ed-sygdom/

    Håber du finder noget du kan lide at bruge!

    Mvh Martin
  • Indstillinger
    Jeg er skeptisk over for dette
  • Indstillinger
    Jeg har fået konstateret slem slidgigt i skulder, og bliver mere og mere besværet af det. Støder ustandselig på Finitro forte plus, og synes det lyder fantastisk. Men jeg mangler bestemt også erfaring med det. Jeg gik ind på Carsten Vagn Hansens side, som jeg er tilhænger af, og Carsten Vang, anbefaler det faktisk. Så det kan jo ikke være helt farligt.
  • Indstillinger
    Nu skal det være ! Har længe kredset omkring køb af Finitro Forte Plus, men har ligesom alle andre været skeptisk og været tilbageholdende over for midlet. Men jeg er nødt til at give det et forsøg. Jeg har gigt smerter i hænder, skuldre, hofter og knæ. Jeg er overvægtig pga. antidepresiv medicinering og det gør det ikke bedre. Har 3 sammenpressede ryghvirvler mellem skulderbladene efter fald + piskesmæld i nakken som nu er ca 3 år gammel pga påkørsel bagfra. Når jeg modtager præparatet med posten vil jeg tage det i en uge inden i hører fra mig igen.
  • Indstillinger
    Jeg håber du vender tilbage med positiv info. :-)
  • Indstillinger
    sund-forskning har faktisk netop skrevet en artikel om hvad der virker mod slidgigt. De nævner, at glucosamin er meget virksomt mod slidgigt og at man skal passe på fupfirmaer

    http://sund-forskning.dk/artikler/gluco ... -slidgigt/
Log in eller Registrér for at kommentere.