Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Konstant sexuel ophidselse - Restless Genital Syndrome

Redigeret 18 januar, 2015, 08:58 i Sjældne sygdomme
Jeg har virkeligt behov for jeres hjælp!
Jeg har i de sidste par måneder haft konstant sexuel ophidselse, UDEN lysten til sex. Det er en ganske forfærdelig oplevelse og påvirker mit humør, sociale liv osv. Det gør at jeg til tider bliver deprimeret og angst. Jeg har søgt nettet tyndt, men ingenting fundet i DK. I USA og i Holland er de bevidste om syndromet, som de kalder Restless Genital Syndrome.
Der findes ingen kur og lægerne i USA og Holland forsker meget i det.
Nogen af lægerne mener det måske kan være en sensitiv nerve ud til klitoris, men ved endnu ikke hvad man skal gøre.
Er der nogen i DK som har hørt om det og evt måske noget som kan hjælpe på pinslerne, bare lidt.
Symptomerne er:
Konstant tissetrang
Konstant sexuel ophidselse, på den ubehagelige måde
Angst
Depressiv
Kildren i klitoris
Sex hjælper ikke, og kan forværre symptomerne

Det jeg har hørt, som nogen kvinder har fået det lidt bedre af er:
TENS
Beroligende medicin
Lykkepiller, men de kan også forværre syndromet, så det er pest eller kolera.

Det der gør mig mest angst og deprimeret er, at der er hørt om kvinder, som er blevet indlagt på psykiatrisk hospital og nogen kvinder får selvmordstanker - Der vil jeg ikke hen - Nogen som har en mirakelkur eller hjælp til lindring af denne forfærdelige lidelse?

Håbefulde tanker fra mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Fandt du nogensinde en løsning på dit problem? Jeg sidder i samme situation, og det er noget så forfærdeligt...
  • Indstillinger
    Håber at I begge er i bedring.
    Fandt I en løsning på den frygtelige tilstand, og i så tilfælde, hvor fandt I hjælp til denne frygtelige tilstand?
    Der er ikke meget hjælp at hente her i Danmark, men jeg er fast besluttet på at finde en løsning. Håber at I giver lyd fra jer da man hurtigt føler sig lidt alene med denne tilstand her i Danmark.
  • Indstillinger
    Jeg var så heldig at mit gik i sig selv efter nogle måneder - jeg ved at det ikke er til megen hjælp, men måske beroligende :)
Log in eller Registrér for at kommentere.