Hjem Muskler, led og knogler Fod- og knæskader

springehofte

Redigeret 2 august, 2012, 16:15 i Fod- og knæskader
Hejsa jeg vil høre om der er nogen der har kendskab til springhofte. Min datter fik en operation i november, hvor de gik ind i ballen og så er det noget med de forlænger senen derinde. Jeg er ikke helt sikker på hvordan det forgår, men hun har haft problemer med hoften i snart to år, hun har ondt dagligt, det kan komme hvis hun går lidt for meget eller sidder for meget. Det er på ydersiden af hoften og trækker lidt ned af låret og ind mod lysken. Vi har prøvet alt ja lige bortset fra at blive scannet for det er åbenbart ikke så nemt at få lov til. Ja så fik hun den operation i november da de mente det var en springhofte, men nu er smerterne tilbage, så jeg er sikker på det ikke er det. Så nu skal hun til ny undersøgelse her i april.

Kommentarer

  • Hej.
    Hvordan er det gået med din datter - har de fundet ud af noget og har hun stadig mange smerter?

    Jeg har selv en indespringhofte, og blev opereret for godt to år siden.
  • Hejsa jamen det går ikke bedre. Da vi var til undersøgelse i april mente lægen slet ikke at hun havde haft en springhofte og kunne slet ikke forstå at hun var blevet opereret for det, han mante hun kunne vokse fra det og tænke over det fodtøj hun gik i, da hun også er lidt kalveknæet har det også en del at sige, men der var flere ting der ikke hang sammen, så lige nu venter vi på at komme til samtale med den læge det har opereret hende da vi har indgivet en klage over ham..
Log in eller Registrér for at kommentere.