Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp min kone er gået fra mig

Redigeret 4 marts, 2012, 14:31 i Ægteskabsproblemer
hej

jeg er dyb sorg efter min kone har forladt mig vi har kendt hinaden i 7 år men været sammen rigtig i 3år vi bliv gift for et år siden vi har os fået et barn som ca et 1år ,hun havde ikke den kærelighed til som før som hun siger vi har virkelig haft det godt sammen i den tid vi var sammen for to uger siden da hun sagde det til mig var jeg på job var jeg måtte hjem med det samme på vejen fik jeg svært ved at trække vejet og jeg bliv hentet af ambulacen og måtte en tur på sygehuset.... vi bor næsten ved siden af hinanden fuck hvor er det svært savner hende så meget jeg græder hele tiden og tænker på hende jeg føler mig fortabt suk suk .. hvordan skal jeg få styr på mit liv ps jeg to andre børn som jeg ikke ønsker skal se mig sådan her. mvh bissen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Når du reagerer så kraftigt som du gør, kunne det være du skulle tage en snak med din læge. Jeg har selv prøvet at blive så chokeret, at jeg ikke kunne få vejret, så jeg var en tur hos vagtlægen.
    Det kan hjælpe dig lidt, at få lidt beroligende her den første tid.
    De fleste kommer over det, og livet går videre. Lige nu er du chokeret. Det var også noget af en brat afslutning.
Log in eller Registrér for at kommentere.