Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kæmpe væske ophobning i munden!!!!

Hej.

Jeg blev for ca. 3 uger siden opereret i munden og fik lavet tand implantater, der har ikke været de store problemer eller smerter men ca en uge efter begyndte det at gøre ondt et helt andet sted i munden og det var voldsomme smerter, det gik så over efter 4 dage.

Så i mandags gik jeg til tandlægen der havde opereret mig og spurgte til et nyt problem, det føltes som om det ene implantat sat løst eller at der var noget galt,
han mærkede og sagde at det var en væske ophobning og det var helt normalt efter operationen,
nu er væske ophobningen rykket hen der hvor implantatet sidder (ved siden af fortanden) og er meget meget hævet, det er en kæmpe bobbel i min mund og det strammer sår jeg prøver at smile, den har nu været der i 2 dage og er begyndt at blive en lille smule blå/hvid....

Please hjælp mig, er så bange for at der er noget galt og aner ikke hvem man ringer til eller om jeg overhovedet skal ringe når lægen sagde der kun var noget galt hvis jeg fik virkelig stærke smerter.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det har jo ændret sig gevalidigt siden lægen så på det, så jeg vil absolut mene, at du skal søge hjælp. Det er jo slet ikke samme problem længere!
    Ud fra det du beskriver, lyder det som om, at det er noget der trænger til at blive drænet for væske.
    Jeg syntes, at du skal ringe til vagtlægen og beskrive størrelse, farve og de gener du har.
  • Indstillinger
    jeg ville gå til min tandlæge akut ---og lade ham se på det
Log in eller Registrér for at kommentere.