Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blærebetændelse og Microgyn.

Redigeret 25 februar, 2012, 12:48 i Blærebetændelse
Halløj, jeg har et meget vigtigt spørgsmål, angående blærebetændelse + p-pillerne (Microgyn).

Her i tirsdags tog jeg til min læge, fordi jeg ville vide om jeg havde blærebetændelse, og det havde jeg. Jeg skulle tag pillerne ampicillin, i en hel uge, så jeg først færdig her på tirsdag.

Nu til problemet, jeg får altid min menstruation sidst og først på måneden, og den er begyndt i dag, og som der står i information om microgyn, skal man tag sin første pille på den først menstruations dag, men jeg er stadig på ampcillin, og i information om microgyn, står der også at man skal snakke med sin læge om dette. Men da jeg ikke kan snakke med min læge nu, tænkte jeg at jeg kunne spørge jer, hvis nogen allerede kender svaret.

Så jeg vil gerne vide hvad der sker, hvis jeg nu tager microgyn + ampicillin pillen?

Håber der nogle som kan svare mig på dette. :)

Ps. Jeg har aldrig været på p-piller før, det er min første gang.

Kommentarer

  • Indstillinger
    det skulle der vel ikke ske noget ved --det er piller der virker for 2 forskellige ting ---og det er da vigtigt at få startet rigtig på dine piller --

    der er mange mennesker der får op til flere piller dagligt --for forskelligt -
    jeg får selv 6 forskellige piller for mine skavanker ---

    og vitaminpiller
Log in eller Registrér for at kommentere.