Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Krummerik hældning?

Redigeret 25 februar, 2012, 12:18 i Mænds sygdomme
Jeg er en dreng på 21 år, som har en krumning på 15 grader nedad, er det meget eller lidt?.
Jeg har haft sex men kun missionær, dette skyldtes at jeg er bange for penis knækker sammen i andre stillinger?

mvh. Johan.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nej, det burde ikke være det store problem - heller ikke mht sexstillinger. Det er de færreste, der har et fuldstændigt lige "stearinlys", så du er som nok helt almindelig. De fleste vender lidt op, ned eller til siden, og hvis man øver sig, kan det være en fordel seksuelt, da kvinden vil kunne mærke den på en anden måde, end hvis ikke den bøjer. I skal bare sammen finde nogle rigtig gode stillinger.

    Men - jeg vil foreslå dig at tage et par billeder og så gå til din læge og spørge, så du kan få ro i sjælen - og det er faktisk ret vigtigt.
  • Indstillinger
    Jeg har været ved lægen og hans råd var at jeg ikke skulle for opereret den, hvilket må være positivt?..
    Men sådan en stilling som hvor pigen ridder er jeg bange for, da jeg tror at min penis ikke vil kunne holde til det? Hvad tror du?
  • Indstillinger
    Grunden til, at jeg overhovedet gik ind i denne debat, skyldes at min mand har haft en krummerik, der dog udviklede sig til ca. 90 grader, men selv der kunne vi godt have sex, omend efterhånden med besvær.

    Han blev opereret for et par år siden. Jeg har netop spurgt ham til råds, da jeg jo altså er kvinde, og han siger - som også var min tanke: Prøv dog den eller de stillinger, du og I gerne vil prøve. Hvis ikke din penis kan, så bliver det ubehageligt for dig længe inden, den "går i stykker", og hvis det er ubehageligt for dig, så er sex jo ikke rart, hvorfor det heller ikke vil være et offer at lade være, men det bør altså overhovedet ikke være et problem. Hvis hun skal ride dig, så kan det da være, det er rarest, at hun læner sig lidt frem- eller bagover - forsøg jer frem; det er kun sjovt at eksperimentere.

    Sådan en penis er altså beregnet til at kunne holde til en hel del, så jeg - og min mand - tror du bekymrer dig for meget over den; den er slet ikke så sart, som du øjensynligt tror.

    Hvis du trods alt på et tidspunkt mener, den alligevel skal opereres, så bliver det givet for egen regning, da den svage krumning altså ikke bør være noget problem overhovedet - men, du skal vide at en krummerikoperation altså vil koste nogle cm i størrelsen. Min mand fik at vide, at det ville blive ca. 2 cm, men han har vist fået afleveret noget mere - og sådan er det.

    Så - du skal nok tænke dig om en ekstra gang, om dette problem alligevel ikke er overkommeligt at leve med. Det var det ikke for min mand (og mig) - men han havde da også et ganske andet problem.
Log in eller Registrér for at kommentere.