Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

nogen der kan hjælpe mig ??(sry jeg er ordblind)

Redigeret 25 februar, 2012, 12:28 i Seksuel debut
hey jeg er en 17 årig fyr min kæreste(15) som er jomfru siger hun godt vil har sex men hun tør bare ik og ved ik hvad jeg skal gøre nogen der kan gi min nogen råd eller tricks til at få hende til at bilve mere rolig ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er nemt at læse, hvad du skriver.

    Det er meget normalt være have lyst men endnu ikke være klar. Du skal mærke efter helt inden i dig selv, om det er fordi DU gerne vil have sex med hende eller fordi du gerne vil hjælpe hende.

    Hvis det handler om, at det er dig, der vil have sex, så er det ikke dig, hun skal have sin debut med.

    Hvis du er glad for hende, og gerne vil hjælpe hende på vej, så skal du aldrig gå længere end hun selv vil være med til. For det første er det en god ide at hun og I søger noget information - for meget kan handle om uvidenhed. For det andet så skal I have meget god tid. I kan kæle, stille og roligt og så gå langsomt frem, og du skal love hende, at du respekterer det, lige i det øjeblik, hun ikke vil gå længere.

    På den måde vil hun gradvist blive mere og mere tryg, og på et tidspunkt bliver hun klar til mere.

    Der findes mange metoder - både i andre fora, men også her på ND. Søg lidt i debatterne.

    Og husk at have kondomet parat. Altid.
  • Indstillinger
    ok jeg elskker henne maget maget højet og jo jeg vil maget godt have sex med hende men hvis ik er klar vil jeg selfølig vænte på hun er klar men nogen ting jeg kan gøre til at gøre hende mere tryg eller om jeg bare skal vænte og jeg takker for dit råd :)
Log in eller Registrér for at kommentere.