Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP HURTIGT!

Redigeret 25 februar, 2012, 02:05 i Prævention
Hej allesammen. (jeg er 17 år)
Jeg har været sammen med min kæreste i lang tid nu. Jeg har været på p-piller i over et år. I mandags(20/2-2012) tog jeg min sidste p-pille ved 22-tiden. I går, torsdag (23/2-2012) var jeg sammen med min kæreste.

Han kom ikke oppe i mig og vi tog det stille og roligt. Jeg skulle gerne få min menstruation her i dag fredag, og det har jeg vidst også fået, eller har jeg? Jeg bløder ikke sådan rødt, men brunligt, ved så ikke om det bare lige er denne gang hvor det går lidt langsomt i starten af min menstruation.

Jeg vil bare gerne høre om hvad i synes jeg skal gøre? Jeg er jo bange for at blive gravid. Selvom jeg jo sådan da har fået min menstruation den tid den rigtig skulle komme, skal jeg så tage en fortrydelsespille eller hvad tror i der er bedst??

HJÆLP HURTIGT, tak på forhånd! :-)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Og lige et spørgsmål mere. Man er jo ikke 100% beskyttet i pausen, er man? Jeg har taget p-pillerne helt korrekt i alt den tid jeg har taget dem. Er man så også 100% beskyttet i pausen eller hvordan ? :)
  • Indstillinger
    Du har fået din mens nogle gange kan det godt være brunlig og efterfølgende bliver det rødt især hvor du er på p-piller kan mens godt være sådan. Nej du er ikke gravid for han kom ikke i dig du bliver ikke gravid uden sæd. Du har taget dine piller korrekt når du har fået din mens kan du ikke blive gravid. Jamen når du har mens så holder du vel også pause fra sex så betyder p-piller ikke noget om du bliver beskyttet i pausen. Og nej du skal ikke tage en fortrydelsespille for der er jo ingen grund til det når han ikke kom i dig.
  • Indstillinger
    Man er beskyttet i pausen.
    At man ikke skulle have sex under blødningen, hm, den holder vist ikke helt.

    http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/p-piller.htm

    Læs hellere dette link.
Log in eller Registrér for at kommentere.