Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

søger Inge57

Redigeret 18 marts, 2012, 15:41 i Forstyrrelser i stofskiftet
Hej

Jeg søger Inge57 som i 2008 skrev omkring vægttab og en Italiens læge. Jeg er MEGET nysgerrig hvordan det går og om der var nogle resultater og hjælp til hvad jeg helt præcist skal bede min læge om, så jeg evt. kan prøve det samme som den Italienske læge sagde :-)

Håber virkelig at høre fra dig eller en anden som har oplevet positive resultater mht. vægttab.

:O) Pia

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Pia.
    De piller, jeg fik af den italienske læge, var på det tidspunk "kun" tilladt i Frakrig (hvor de blev produceret) og i Italien og et par lande mere.
    De sænkede blodsukkeret og deraf vægttabet.
    Så stoppede de med at producere dem!
    Så jeg kan desværre ikke hjælpe dig!
    Jeg "slås" stadig med vægten, men "Dunkan" kuren er den eneste (udover pillerne, som ikke eksisterer mere), som har hjulpet mig.
    Min svigerdatter har med stor succes spist "Mulberry", de nedsætter også blodsukkeret.
    Men jeg havde ingen effekt af dem.
    Jeg ville ønske, jeg kunne have hjulpet dig med mirakelkuren, men!!!
  • Indstillinger
    Hej Inge

    TUSIND tak for dit svar, og øv det er jeg ked af at høre. Jeg har selv en veninde der har fået konstateret type 2 diabets og hun har fået piller der skulle hjælpe med sukkerniveauet og hun tabte sig 15 kg. på 4 mdr. så måske det er lidt det samme som de gl. piller du fik?

    Er det denne kur du mener "Tab dig med Dukan" Den franske Dukankur af Pierre Dukan har gået sin sejrsgang over hele Europa og USA. I Frankrig har flere end 10 millioner tilfredse brugere tabt sig med Dukankuren, og i England er professor Pierre Dukans diæt og bog den bedst sælgende i år. ?

    Hvordan virkede den på dig og hvor meget tabte du dig og over hvor lang tid? Jeg er temmelig øv efterhånden især fordi læger, diætister osv. bare siger det må du bare leve med.... og nej det er da noget øv at ingen kan hjælpe.

    Er meget nysgerrig om det er den kur du snakker om, for så er jeg helt klar på at prøve den :-)

    Alt held og lykke til dig:-) Pia
  • Indstillinger
    Hej igen.
    Jo det er den "rigtige" kur.
    Jeg har tabt mig godt 12 kg på 2,5 måneder.
    Det synes jeg selv er flot, og så bliver man også mere motiveret, når det går så godt.
    Min startvægt var 82 kg og mit mål var i første omgang, at komme under de 75kg.
    Men det gik så godt, og jeg er kommet ind i en rigtig god rytme, så i morges vejede jeg 69,7 kg.
    Jeg har ikke gjort op med mig selv endnu, hvornår jeg stopper.
    Den (kuren) kan helt klart anbefales!
Log in eller Registrér for at kommentere.