Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ondt i ryggen

Redigeret 12 marts, 2012, 12:04 i Rygsmerter
Hei

Hvad skal jeg gøre? Jeg har fået konstanteret slidgigt i øverste del af ryggen

og har ulidelige smærter, når jeg er på arb,
Mit arb er ikke spesielt tungt, men jeg står oprejst i 8-9 timer hver dag

alle de timer med stærke smerter

Jeg er meget ked af det, forde, her som jeg bor er ikke noget andet arb til mig

Jeg er ufaglært, er 56 år

Min læge tager mig ikke seriøst, han siger at alle mennesker på min alder, har noget med ryggen.
Hvad hjælp kan jeg få?
Håber at få et godt råd.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kan kun sige at du skal prøve at få en behandlig med negative ioner. Det er en behandling, hvor naturens egne ioner bliver koncentreret på behandlingspunkterne og fjerner affaldsstoffer i medianbanerne og gør at kroppen selv kan arbejde uhindret der. Det virker stort set med det samme......
    Kender en der har bøvlet med stiv nakke i flere år og ikke kunne dreje hovedet rigtigt. Han fik en enkelt behandling, og så kunne han dreje hovedet igen.
    En anden med ondt i ryggen. En behandling og han kunne mærke en kæmpe forskel.
    Jeg fik selv en behandling for slid i skulderne. Jeg har i et par år ikke kunnet bruge armene/skulderne ordentligt. 10 min efter min første behandling kunne jeg bevæge dem næsten normalt.
    Jeg kom i kontakt med en, som kender en, hvor jeg fik en behandlig. Han er ved at få dette apparat mere kendt på markedet. Da det er virkeligt utroligt, som det hjælper..... der er ingen hokus pokus i det.... det virker bare og helt ufarligt....
    Der findes vist meget få lignende apparater på markedet, men kun med en brøkdel af kraft i forhold til denne. Det skulle virke på gigt, ømhed, tandpine, tennis albue, asma osv.
    Han har selv slidgigt i ryggen og kan holde smerterne væk med brug af dette. Han siger at gamle skader kan det ikke helbrede/ rette op på, men det kan sætte turbo på kroppens eget healings system.

    Hans P.
  • Indstillinger
    Tala du kan prøve noget forskelligt, gerne afspænding (bevægelse) el.lg.
    Jeg selv har en mega dårlig ryg, men klarer mig stort set uden smerter. Jeg går til varmtvandstræning to gange om ugen. Det er udover, at være en utrolig dejlig træningsform, også noget der virker effektivt på en dårlig ryg.
    Du skal sørge for at bevæge dig, så du får brugt alle de små og store muskler.
    Hvis det "kun" er slidgigt du døjer med, så virker det på smerterne. Er der noget andet galt, så skal du have en speciallæge til at se på det.
    Det er da rigtigt nok, at mange eller de fleste mennesker får ondt i ryggen, men det er nu ikke et tilfredsstillende svar til dem der har ondt.
    En af mine sønner blev også affærdiget med sådan et svar. Jeg kunne se på ham, at de smerter var alt, alt for voldsomme, der var noget helt galt. Det var der også. Tre store diskusprolapser, hvor det var nødvendigt at operere de to, den tredje trykkede ikke endnu på nerverne i ryggen.
    Hans den ene sidder forøvrigt i brystdelen, et lidt ualmindeligt sted. Han er så småt i gang med at arbejde igen.
    Slidgigt kan altså også forårsage andre ting. Jeg er selv opereret i hele lænden for stenose, og slidgigt kan også trykke på nerverne.
    Jeg vil så sige til dig, at du er ikke i tvivl hvis smerterne kommer fra klemte nerver.
Log in eller Registrér for at kommentere.