Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blokade i knæet

Redigeret 24 september, 2014, 16:59 i Fod- og knæskader
Har du prøvet det? Jeg har fået en blokade lagt under knæskallen. Men jeg har absolut ikke nogen bedring. Tværtimod. Jeg har mange smerter. Nu er det en uge siden jeg fik blokaden?

SKal jeg tage imod en ny?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Dittemor12

    Jeg har før fået lagt en blokade i mit ene knæ, hvor jeg har en knæprotese dette gør rigtig ondt og efter en uge havde jeg stadig ondt i knæet, og jeg følte ikke det hjalp. min daværende læge mente ikke at det ville hjælpe at lægge en ny da den første ikke har vist sig at virke. så tale med lægen og høre hvad han råder dig til.
    jeg har efterfølgende fået lagt en blokade i min hofte og 3 dag efter var jeg næste smerte fri, så hvis blokade virker kommer der hurtig resultat.

    jeg har sidde og læse nogle af dine indlæge vedr. dit nye knæ og ville rigtig gerne i kontakt med dig da jeg selv pt har en del problemer med mit kan du evt kontake mig pr. mail nurup15@hotmail.com

    hilsen

    Jumboline15
  • Indstillinger
    Virker blokaden? Af de 3 uger har jeg været på fuldt smertestillende samtidig, men de sidste par dage har jeg ikke haft smerter 24/7 ca. Så lad os sige 20/7.

    Jeg har været på motionscykel i 8 min og afprøvet egen cykel. Første gang siden slutningen af 2010. Men et varmt hævet knæ var det hele værd.

    Om et par dage skal jeg have endnu en blokade. Bare det snart også kunne tage smerterne i hasen. Bare jeg kunne bukke fuldt ud. Bare jeg kunne alt muligt.
  • Indstillinger
    2. blokade for 7 uger siden. Den virkede lidt efter 14 dage. Haft lidt glæde af den i ca 10 dage, hvor jeg i disse 10 dage og tog pamoler og ibuprofen 3 gange dagligt.

    Nu er det hævet, varmt og ømt som det plejer.

    Øv øv.

    Skal til kontrol om en måned.

    Flere blokader?
  • Indstillinger
    Jeg har fået lagt en blokade i min venstre knæ 2 gange p.g.a. Baker cyste, efter jeg fik suget væsken ud . Det har hjulpet rigtig godt.
  • Indstillinger
    Mine bliver sprøjte ind i det kunstige knæ og væsken presser voldsom i Bakers cysten.
  • Indstillinger
    får du ikke suget væsken ud først inden der bliver sprøjtet noget ind igen. Det er rigtig det der bliver spøjtet ind kan godt trykke lidt ind til det har fordelt sig.
  • Indstillinger
    Jeg får ikke suget noget ud. En blokade er ikke den bedste gave for mig og mit knæ. Nu overvejer de udskiftning igen. Jeg orker det næsten ikke.
  • Indstillinger
    Hej jeg fik lagt en blokade for nogle år tilbage i højre knæ og for lidt over et år siden også nu her i fredags og her 3 gang er bare det værste mareridt kan kun gå på mine tæer og ikke strække knæet ud så låser det sig ud til højre og har vildt mange smerter hjælp hjælp aldrig mere blokade til mig også tåen ved siden af storetåen er helt rød/blå og føler der er nogle der står og træder på mine tær



    Mvh julle

    Bebs0412@live.dk
    PS. Plus mr scanning før graviditet plus år 2000 kikkert undersøgelse
  • Indstillinger
    hej jeg har haft ondt i mit knæ i 10 mdr nu. har været diverse undersøgelser igennem. jeg har fået 3 blokader med binyrebarkhormon på 3 mdr. da speciellægen mente det var en betændt slim sæk. de hjalp slet ikke. så jeg går stadigvæk med smerter i knæ/ben hver dag.
Log in eller Registrér for at kommentere.