Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lang pik gør ondt!

Redigeret 7 april, 2012, 14:31 i Kvindelige sexproblemer
Hej!

Jeg er en kvinde på 30 med en super dejlig kæreste. Jeg er ikke uerfaren, men oplever at selvom jeg nyder vores sex rigtig meget, så gør det ondt når min kæreste "går helt i bund". Jeg tænker om man på nogen måde kan træne sig op til at rumme mere i dybten, og om det på nogen måde kan være farligt når han rammer så højt op at det gør ondt?
Har I oplevet det samme, og hvordan løser i det - eller ikke?

Håber at få nogle gode råd!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja jeg har også oplevet det jeg har haft forskellige kærester med forskellige størrelser igennem livet. De store pikke gjorde ondt på mig men ikke de små. Jeg havde fået det undersøgt og lægen siger at jeg har sart livmoderhals, det kan brændes væk men gjorde det ikke, så når pikken rammer livmoderhalsen så gør det ondt, det er ikke farligt men når det gør ondt så nyder man ikke sex så måske skulle du holde dig til de små:-)
    Og nej det kan ikke trænes, det er ikke omkredsen der er problemet for skeden udvider sig det er længden der er problemet så det kan ikke trænes desværre.
  • Indstillinger
    Samme problem her, men vi bruger tørklæder i en ring omkring hans pik.
    To eller 3, afhængig af størrelsen på såvel tørklædet som pikken.
    Så kan han tage mig ganske voldsomt uden at bekymre sig om at det gør ondt på mig, og jeg kan nyde at blive fyldt præcist ud uden smerter.
    Bomuld eller silke, silke er nok bedst, men mest til særlige lejligheder :-)).
    Tørklæderne skal jo vaskes efter hver gang.
  • Indstillinger
    Mange tak for jeres svar og råd :)
Log in eller Registrér for at kommentere.