Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kan det være en depression ?

Redigeret 22 februar, 2012, 11:42 i Studerende og unge
Nu er jeg lige ved at blive rask. Har været syg hele januar med forkølelse og diarre dårlig mave. Også var jeg lige rask i slutning og starten af måneden også fik jeg influenza og nu ved at blive rask. har tænkt på om min krop har prøvet og sige noget til mig eller hvad. jeg har ikke haft det så godt i december var jeg glad og snakkede meget elskede og møde mennesker og tog i byen en gang med vennerne. nu Føler jeg mig ikke så glad igen. ikke på den måde jeg vil ikke mit liv mere men hvis der skulle ske noget så sker det hvorfor så prøve og kæmpe. jeg holder mig for mig selv snakker ikke så meget og hvis jeg endelig snakker så er det undertone af at folk bare skal lukke for gider ikke og hører på dem. Om aften er jeg træt og føler mig træt men kan ikke falde i søvn og falder først i søvn meget sent. Hvis jeg står og handler og venter o kø eller en gå ind foran mig så bliver jeg sur og irriteret og mest lyst til at smide tingende og gå hjem og blive der. Men jeg meget usikker på om det kan være en depression eftersom jeg har ADHD kan jeg så få hjælp til det eller er det noget der bare hører med til ADHD ? jeg er en pige på 23 og har en stor livs viden og plejer og værdsætte alt i livet.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.