Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Dopingtests?

Redigeret 19 februar, 2012, 22:08 i Motion
Hej alle, jeg er en 19 år gammel fitnessfreak som har trænet i fitness siden en alder af 11.
Nu er jeg så i rigtig god fysisk form og overvejer at stille op til nogle Fitnesskonkurrencer senere i fremtiden.
Jeg har igennem langvarig dedikation, uddannelse og hårdt arbejde opnået ekstremt gode resultater med min træning, jeg har aldrig brug nogen form for doping (udover kaffe ;) ) i hele den tid jeg har været igang - og jeg har heller ikke tænk mig at gøre det.

Mit problem her er at jeg ofte bliver beskyldt eller mistænkt for at bruge anabolske steroider. Grunden til denne antagelse er nok at en utrænet person har en anden opfattelse af fysikken og dens egenskaber, end en veltrænet person som har praktisk erfaring med det. Dette er i hvert min egen hypotese.
Men nu er jeg ved at være lidt træt af det, eftersom jeg har brugt år på at arbejde hårdt for mine resultater, vil jeg ikke beskyldes for at bruge præstationsfremmende præparater.

Derfor vil jeg gerne vide om man kan få taget en pålidelig dopingtests hvorpå man kan få erklæret på papir at man er 100 % doping fri.
Svaret må gerne indholde hvor man tager det, pålidelighed og hvad prisen er.

På forhånd tak ;)
Log in eller Registrér for at kommentere.