Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Pantothen mod akne

Redigeret 1 september, 2016, 15:53 i Bumser
Er der nogle der har erfaringer med pantothen? De laver nogle piller mod akne, og giver pengene tilbage hvis det ikke hjælper.. er der nogen der har prøvet dem? http://pantothen-dk.com/buy_now.html

Kommentarer

  • Indstillinger
    Redigeret 28 maj, 2014, 05:26
    Jeg har været på pantothen i 4-5 måneder nu, og her er mine erfaringer.

    Før havde jeg mild, men kronisk akne i panden (særligt tindingerne). Dertil havde jeg moderat og ofte svær (dyb) akne på ryggen, skuldrene og balderne.
    I dag er min pande og skuldre markant bedre. Bortset fra enkelte småbumser er de næsten helt rene, selvom der stadig skal fjernes en del hudorme. Lænden og balderne er uændret.
    Til gengæld har jeg oplevet en lidt forhøjet mængde akne i den centrale del af ansigtet (omkring næse og mund). Der har dog hovedsageligt været tale om småbumser. Dertil er det som om, at bumserne bliver hængende længere end tidligere - som om syren holder dem i ’live’. Jeg har i hvert fald haft en del bumser, som blev ved med at blomstre op igen efter at være blevet elimineret og desinficeret grundigt.

    Alt i alt vil jeg sige, at pantothen har hjulpet. At det overhoevet har haft en effekt, er mere end jeg kan sige om de 20 forskellige f*** cremer, salver og diæter, jeg efterhånden har prøvet. Jeg tror dog ikke man skal forvente, at det er et vidundermiddel, som alene kan kurere alt. Jeg bruger det selv i kombination med en 2x daglig vask.

    Mht. bivirkninger: jeg oplevede forhøjet mavesyre i starten, så det er en idé, at man de første uger begynder med ½ pille 3 gange dagligt og så trapper op til 1 pille 4 gange dagligt. Man kan desuden bevæbne sig med samarin. Dertil får jeg ofte en følelse af for lavt blodsukker, når jeg indtager alkohol. Det er dog kun midlertidigt og forsvinder efter lidt.

    Selve firmaet, der sælger pantothen, er nogle værre tumper.
    Deres "fuld-tilfredshed-eller-pengene-tilbage"-garanti er fup; Forvent ikke at få penge tilbage hvis du returnerer bøtterne.
  • Indstillinger
    Hej
    Jeg vil gerne lige spørger om noget håber der er nogle der kam svarer på dette.
    Det fordi jeg har bestilt nogle piller de heder pantothen piller. Jeg vil ikke have dem alligevel derfor har jeg sendt dem tilbage til dem også på papiret har jeg skrevet konto nr. Og reg nr. Så de kan sende mig mine penge tilbage det er nu over en månede siden og de har stadig ikke overført pengene tilbage.
    Jeg havde ikke åbnet for pillerne eller noget. De stadig lukkede.
    Er der nogle der ved hvad jeg kan gøre ??
    Forresten jeg kan engang finde deres tlf nr. På nettet nogen steder. Også når jeg jeg har skrevet til dem op til flere gange men de svarer ikke tilbage ??
  • Indstillinger
    Du kan køb Isotrex (isotretinoin) her fra en licenseret apotek uden forudgående recept (kræver en nem online konsultation) http://reliablepharm.com
  • Indstillinger
    lindaroselindarose
    Redigeret 22 november, 2022, 18:16

    Piller mod akne - https://nonacne.dk Veldig bra produkt!

Log in eller Registrér for at kommentere.