Neglebidning
Hej alle.
Jeg har et stort problem med neglebidning. Jeg har bidt mine negle i 20 år nu og har prøvet alt for at stoppe ( Malava- Hypnose- Herome- Gonegl- Rygrad- Kunstige negle osv. ). Er der nogen herinde som har et godt råd ell en god erfaring ?
Jeg har et stort problem med neglebidning. Jeg har bidt mine negle i 20 år nu og har prøvet alt for at stoppe ( Malava- Hypnose- Herome- Gonegl- Rygrad- Kunstige negle osv. ). Er der nogen herinde som har et godt råd ell en god erfaring ?
Kommentarer
Jeg har selv haft samme problem, så jeg føler med dig!
Jeg vil klart anbefale dig at prøve "nobite", det var i hvertfald det der hjalp mig. Det smager så grimt, at bare tanken om at bide mine negle var nok til at jeg stoppede helt - desuden så "smitter" det ikke af på maden, hvilket er vigtigt for mig, da jeg arbejder som kok.
Held og lykke med det...
Mvh Heidi
Jeg var også den helt store neglebider, men er heldigvis stoppet. Jeg brugte en gennemsigtig neglelak. Jeg kan desværre ikke huske navnet på den, men jeg ved du kan købe den i matas.
Når du bider dine negle så får du sådan en grim smag i munden og mister helt lysten til at bide negle.
Håber det hjalp dig lidt på vej.. :-)
Jeg stoppede også neglebidning ved at bruge NOBITE, det er et rigtigt godt produkt.
Husk også at ta Silica, de giver stærke negle..
Held og lykke
Jytte
Du kan købe det på nobite.dk
Mvh Jytte
Jeg har været inde på Nobite`s hjemmeside og kigge og må sige det ser lovende ud så det skal da have et forsøg. Tusind tak for respons.