Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Removyl VIRKER IKKE

Jeg bestilte Removyl men var meget skeptisk, for hvordan var det muligt at tabe 17 kg på 20 dage, ved at tage en pille to gange dagligt? De lover at man taber 400 g pr. 8. time. Efter jeg modtog pakken, læste jeg så på internet, at det var det rene fup og svindel. At INGEN havde tabt sig på dette produkt. Den kan jeg tilslutte mig. Jeg har ikke tabt et eneste gram. Så nu skal jeg have sendt pakken retur, inden de 14 dages returfrist udløber. Jeg valgte ikke at betale girokortet, da jeg var skeptisk, men ok, tidsfristen for betaling er heller ikke overskredet endnu. Men i hvertfald, SPAR JERES PENGE; DET VIRKER IKKE

Kommentarer

  • Indstillinger
    kære venner ---det var da så logisk at der er FUP---ingen kan tabe sig så hurtig ---og hvis man gjorde --var der da sikker man blev syg hvis man ikke havde været det før ----
    nej tag den sunde vej ---hav tålmodighed ---venligst
  • Indstillinger
    Jeg har prøvet Removyl i 10 dage og har IKKE tabt et eneste gram..... Som overvægtig er man til tider desperat og vil forsøge næsten alt, men nu er grænsen nået... Tilmelder mig fitness.dk...
  • Indstillinger
    det var et positivt valg --du nu har taget ----men jeg kender alt til at være desperat ----jeg kan slet ikke huske alt det jeg har prøvet ---piller---pulver --suppe kure ---alt sammen det rene selv pineri

    det bedste er at lægge sin kost om --ved at lære hvad der er i det man spiser ---fedt -kulhudrater ---

    jeg er blevet god til det med maden ---men min store synder er slik og kager som jeg stadig har stor trang til ----og til tider spiser for meget af
    jeg har tabt 20kg ved at omlægge kosten ---men har taget lidt på i vinter ---vi har hygget fot meget ---men så må jeg op på hesten igen
  • Indstillinger
    Som Dr. Phil siger : Hvis det lyder for godt til at være sandt er det nok også for godt til at være sandt
Log in eller Registrér for at kommentere.