Informationsmøde med efterfølgende Generalforsamling
Thyreoidea Landsforeningen indbyder alle interesserede til
Informationsmøde om stofskiftesygdomme
og efterfølgende Generalforsamling
på Fredericia Sygehus
Lørdag, den 10. marts 2012, kl. 13.00
mødet afholdes i lokalet ”Under Volden” i kælderen
(indgang via hovedindgang)
Program:
• Velkomst v/ Thyreoidea Landsforeningen.
• Generelt om stofskiftesygdomme, struma, højt og lavtstofskifte
v/ overlæge Ellen Grodum.
• Thyreoidealidelser ved andre sygdomme, autoimmune sygdomme, hypofyselidelser. v/overlæge Ellen Grodum.
Der vil blive rig lejlighed til at stille spørgsmål efter indlæggene.
Efter en kort pause afholdes Generalforsamling for medlemmer
Dagsorden:
1. Valg af dirigent og referent.
2. Beretning om foreningens virke i det forgangne år.
3. Fremlæggelse af foreningens regnskab i revideret stand til godkendelse.
4. Fremlæggelse af budget (for indeværende regnskabsår), herunder kontingentets størrelse og budgetskitse for kommende år.
5. Indkomne forslag.
6. Valg af 4 bestyrelsesmedlemmer samt 3 suppleanter.
7. Valg af statsaut. revisor, revisorsuppleant og intern revisor.
8. Eventuelt.
Informationsmøde om stofskiftesygdomme
og efterfølgende Generalforsamling
på Fredericia Sygehus
Lørdag, den 10. marts 2012, kl. 13.00
mødet afholdes i lokalet ”Under Volden” i kælderen
(indgang via hovedindgang)
Program:
• Velkomst v/ Thyreoidea Landsforeningen.
• Generelt om stofskiftesygdomme, struma, højt og lavtstofskifte
v/ overlæge Ellen Grodum.
• Thyreoidealidelser ved andre sygdomme, autoimmune sygdomme, hypofyselidelser. v/overlæge Ellen Grodum.
Der vil blive rig lejlighed til at stille spørgsmål efter indlæggene.
Efter en kort pause afholdes Generalforsamling for medlemmer
Dagsorden:
1. Valg af dirigent og referent.
2. Beretning om foreningens virke i det forgangne år.
3. Fremlæggelse af foreningens regnskab i revideret stand til godkendelse.
4. Fremlæggelse af budget (for indeværende regnskabsår), herunder kontingentets størrelse og budgetskitse for kommende år.
5. Indkomne forslag.
6. Valg af 4 bestyrelsesmedlemmer samt 3 suppleanter.
7. Valg af statsaut. revisor, revisorsuppleant og intern revisor.
8. Eventuelt.