Hjem Mænd Mænds sygdomme

Klumper i mit sæd

2»

Kommentarer

  • Hej drenge,
    Min kæreste har lige været under behandling for præcist dét, I beskriver her.
    Han havde det i over 6 mdr., men han troede, at det muligvis "bare" var snask/tis fra urinrøret eller noget andet.
    Ved en tur til lægen fandt de ud af, at det er en infektion, som skal behandles med antibiotika. Så skynd jer til lægen :-) Det var væk på under en uge.
  • Til vedkommende, hvis kæreste havde været i behandling
    Hvad var det for en infektion?
  • Ja det gad jeg også godt vide?:-)
  • undskyd jeg sådan lige bryder ind drenge...men jeg var blevet pænt blå i hovedet hvis det var mig der fik sådan en ladning og blev klar over det ! og det er i jo tydeligt...klør det forneden hedder det no go ! har den en mærkelig farve ? NO GO ! har klatten tråde eller klumper ??? NO GO !!!! GÅ TIL LÆGE ! husk på i at de der ting kan give kvinder livmorhalskræft ! muterede virus FRA MÆND ! øv os da ka altså smitte kvinder med muteret livmoder halskræft det dør man altså af...så hvis dutten og klatten ikke er 110 % i orden så hold den for dig selv ;) gå til lægen og nyd den totale ydmygelse hver eneste kvinde hvert år må gennemgå med spredte ben og pandelygte udskrab ( gør pænt nas) samt lægens vudering af din pelspleje ! og evt udtagelser omkring din viden omkring barbering eller manglende ja ja er det ikke det ene så det andet. stop smidten !
Log in eller Registrér for at kommentere.