Forbyd skiefroni medicinen seroquel
efter at have været i behandling med seroquel kan jeg kun advare mod denne medicin,seroguel er al for stærk medicin og man forandre personlighed,da jeg selv fik medicinen fik jeg ødelagt mine tænder,og jeg var en medicinsk grønsag.jeg rystede på hænderne,og var meget nervøst.jeg var fange i min egen krop.jeg fatter slet ikke at seroquel og hoved er blevet godkendt som medicin.så ud med seroquel.hver gang jeg tog medicinen var jeg ved at gå i gulvet fordi seroquel er så stærk.nu får jeg heldigsvis anden medicin og er rask.til dem der syntes at seroquel er ok.vil jeg sige at så kan i selv prøve medicinen ellers kan i jo ikke udtale jer.med venlig hilsen den arfarne sindslinede.
Kommentarer
Jeg kan godt forstå at du advare mod Seroquel når du har haft en så ubehagelig erfaring med det. Det lyder virkelig ubehageligt. Jeg har selv været på Seroquel i en kortere periode, men havde hverken værring eller bedring. Jeg kender dog en del der har været hjulpet af Seroquel.
Hvor mange mg fik du?
Mange hilsner herfra,
Maj
Det er godt nok også nogle voldsomme reaktioner, i har haft, det må have været forfærdeligt, men det lyder også som en ordentlig omgang lægesvigt. Det er absurd, at man ikke med det samme stopper behandlingen og prøver et andet præperat.
Jeg tror ikke, det er et forbud, der er brug for, så meget som, det er bedre opfølgning, og i jeres tilfælde bedre psykiatere.
Vi menneskers krops kemi er jo vidt forskellig og hvad den ene har gavn af kan den anden måske slet ikke tåle. Jeg får selv Seroquel i en meget høj dosis (1200mg i døgnet) + 2 andre præparater, har været på det i 3 år nu og det er rigtig godt til mig.
Et andet eksempel er Risperdal, jeg har set videoer på youtube med drenge der udviklede bryster af det stof, det er også ret exstremt. Jeg selv forbander Risperdal langt væk, det var den første medicin jeg blev sat på og det var et helvede. Men samtidig kender jeg også folk der har fået det markant bedre på Risperdal, og så er vi tilbage ved at det er meget individuelt og at min psykiater nok skulle have grebet ind, inden det blev helt slemt.
-Eblen
Seroquel er desuden stemningstabiliserende og en del bipolare spiser dagligt produktet til stor gavn.
seroguel: Har andre oplevet at være fanget i sin egen krop, og føler at de ikke kan vågne rigtigt op - speciel efter mararidt?
Får nogen seroquel som antidepressiv ?